2013. július 8., hétfő

Rengeteg post ömlesztve # 2

Vasárnapra azt terveztem, hogy egész nap otthon leszek, és a Galaxist fogom olvasni, de nem ez történt.

Délelőtt bementünk Anyával a városba, ahol kerestünk nekem kardigánt (régóta hajkurásszuk már, de még nem találtam meg a pondoptimálisat, pedig kivételesen van olyan, amilyet keresek). Ezután elsétáltunk a régiségvásárba. Legutoljára szerintem tavaly voltam ilyenen, akkor a VH mögötti parkolóban volt, de most a Villanyrendőrtől kezdődött, mindkét oldalban végig, be a Kandia-közbe, körbe az Erzsébet-téren, fel egészen a Városháztérig. Vettünk is két kisebb tányért. - Nálunk a tányér valahogy mindig hiánycikk.

A vásárból elmentünk a PizzaTáborba, mert ott szeretünk pizzát enni igazán. Innen elmentünk a Szinvaparkba, hogy a kisteknősömnek fagyasztott halakat vegyünk, és hazamentünk. Meg is etettem gyorsan Teknőst, úgy örült neki, hogy végre már kézből kap enni. Anya nem meri kézből etetni, pedig ő úgy szeret enni igazán. Kivéve, ha salátát kap, mert attól megijed, behúzza a nyakát, majd a vízfelszínen úszó salátalevél alól ügyesen kirágja magát. Kis cuki, kár hogy ritkán látom.

Az idényben először végre meg tudtam nézni egy F1-es futamot. Ez most pont izgalmas volt, de így is elaludtam a végére. Annyit érzékeltem, hogy vége a futamnak, kikapcsoltam a tévét, és aludtam tovább.
A Galaxisra végül csak az esti lefekvés előtt jutott időm / kedvem, kb. 20 oldal erejéig.

Nincsenek megjegyzések: