2013. szeptember 27., péntek

Állásbörze

A hvg-állásbörzén jártam ma. Körebejártam az egészet, többször is. A rendezvény úgy reklámozta magát, hogy 120+ kiállító és 5000+ állás-és képzéslehetőség van. Reális, hogy tényleg volt ennyi lehetőség, de nekem egy se. Se gyógyszergyár, se élelmiszergyár, pedig ezek lettek volna a legközelebbi esélyeim. Az összes helyen gépészmérnököt, villamosmérnököt, szoftverfejlesztőt, managereket, logisztikusokat, sales-eseket és pénzügyeseket keresnek.

Pedig biztos vagyok benne, hogy ez az ország legnagyobb állásbörzéje. Ha itt nincs lehetőségem, akkor vagy tényleg nincs, vagy nagyon nem akarnak új embert.

Ha már ott voltam, gondoltam Herceg ügyében is szétnézek: őt mostmár legalább 10 helyre várják tárt karokkal.

1 megjegyzés:

Koppany írta...

Mert rossz helyen voltál :P Bori neked speciális végzettséged van. Ahogy elnézem ezeket az állásokat, mindegyik olyan szakról vár embereket, ahol egy évfolyamon legalább 500-an végeznek évente. Ahol tömegtermelés van, onnan szépen lefölözik ezek az állásbörzék a munkaerőt. Téged is várhatnának tárt karokkal sok helyen, de azokat a helyeket nem állásbörzén találod meg szerintem.