2013. október 1., kedd

Apró öröm a legnagyobb

A múlt héten volt egy kis kirohanásom azzal kapcsolatban, hogy nekem ez a mecha már megint nem megy, majd a legnagyobb bizalmat megszavazva magamnak módosítottam az álláspontomat.
Csütörtökön megírtuk a kiszéhát, ma pedig visszakaptuk. Hárman vagyunk az órán egyébként. Lett egy 2-es, egy 3-as és egy 5-ös. Utóbbi az enyém. Ezt az ötöst, ami a hibátlan dolgozatomhoz tartozik, és ami számomra egy világrengető eredmény (tavaly ugyanebből megbuktam, mint a ló!!!), a tanár képes volt egy gyors legyintés közben annyi kommentárral illetni, hogy "hát Borbála azért csinált valamit..." Kb. akkora elismeressel mondta ezt, mint ha a többieknek egyest adott volna, nekem meg joindulatból egy kettest.
De egye fene, egy kicsit azért büszke vagyok magamra.

Nincsenek megjegyzések: