2013. október 21., hétfő

Fővámtéri piac

Én, aki utálom a tömeget, és a tötymörgést, korábban a piacnak már az említésétől is tiltakozni kezdtem. Hozzánk legközelebb a fővámtéri piac van, de nincs igazán közel, ezért sose jutott eszembe odamenni. Idén nyáron viszont egyszer Herceggel betévedtünk oda, és kiderült, hogy az egy nagyon érdekes piac, mert mindenvan, de tényleg (élelmiszrből legalábbis), ráadásul  tágas, még közlekedni is lehet!

Van a piacnak egy nagy előnye, ami miatt az emberek mégis hajlandóak ezt választani a bevásárlóközpontok és üzletláncok helyett: az ár.
Hozzánk legközelebb a Spar van, ezért ahhoz tudok viszonyítani.
Most leírom, hogy mit vettem mostanában és mennyit spóroltam. Az árakat kerekítve írom, mert utálom a 8-asokat és 9-eseket.

Termék  -------- egységár a piacon --- egységár a Sparban.
Alma---------------- 150 ft/kg ------------ 170 ft/kg
Banán ------------ 260-350 ft/kg ------ 350-450 ft/kg
Őszibarack---------- 250 ft/kg ---------(ezt nem néztem)
Paradicsom---------- 200 ft/kg ----------- 450 ft/kg
Szőlő ------------- 250-300 ft/kg --------- 350 ft/kg
Tojás-L ------------- 34 ft/db ------------- 40 ft/db

Láttam egyébként túrót 700 ft/kg-ért (mondjuk akciós volt), a sparban bőven 1000 ft felett van...
Ilyen árak mellett ez a piac valójában nincs is olyan messze.

Nincsenek megjegyzések: