2013. október 9., szerda

Ilyenkor mi van?

A.
A Ni-oszlopról vett mintákban a gél szerint nincsen semmi. Tehát a DNS-oszlop utáni gélnek tök üresnek kellene lennie. De nem. Ott vannak szépen a kis csíkocskáink.
Ilyenkor mi van?

B.
Ma véletlenül felgyújtottam egy kis főzőpohárban lévő kb. 30 ml-nyi tiszta alkoholt.
Ilyenkor mi van? - gondoltam én.
- gyorsan vizet rá! - nneeeem nem az nem jó!
- legyezgetem kicsit - jaj az pláne nem jó!
- le kéne fedni valami üveggel - de melyikkel? ezt a labort nem ismerem, nem tudom mit használhatok.
- te jóisten mindjárt szétrobban az üveg most mi legyen???
Végül az lett a megoldás, hogy egy alufólia-darabbal lefedtük, addigra már eléggé átforrósodott, de ettől azonnal elaldut szerencsére.
Aztán kiderült, hogy aznap már az egyik lány kiégetett egy vízszűrőberendezést.
Ez egy ilyen nap.

2 megjegyzés:

Zsebi írta...

Te azt az alkoholt hogy gyújtottad fel? XD

borii írta...

Sejteket akartam kikenni táplemezre és ehhez az üvegbotot alkoholba kell mártani, majd bunsen égő felett leégetni. De kicist sok lett rajta az alkohol, és megnyulladt, én félrehúztam, de lecseppent róla egy égő darab és pont belehuppant a többi alkoholba... :-D