2013. november 15., péntek

Jegy

Holnap lesz BlackOut koncert a BarbaNegrában. Az online jegyvásárlásnál 2 jegyre 420 forintot számolnak fel, ezért én inkább elmentem oda személyesen. Egy élmény volt.

Még nem voltam ezen a helyen, csak térképről tudtam, hogy hova kell menni. Megtaláltam az utcát, aztán egy táblát, hogy itt be. Ez az út egy parkolóba vezetett, körülötte irodaházak (?). Elmentem a parkoló végéig, hátha erre lesz mégis, és tényleg, jobbra ott volt. Ki volt írva egy ajtónál, hogy recepció, tehát ide kell jönnöm. Beléptem az ajtón. Megláttam 4 darab (nem fő, ezek darabok voltak), egyenként kb. 130 kilós, magas kopasz férfiállatot. És a közöttük megbúvó pultot. Ez a pult volt az egyetlen jele annak, hogy tényleg egy recepción vagyok. 
Az egyik darabember megkérdezte, hogy miben segíthet. Mondtam hogy a holnapri koncertre szeretnék jegyet venni, azt mondta, "mindjárt hozom". Innentől kezdve a jegyvásárlás teljesen rendben zajlott, de nem volt megnyugtató a körülmény, a többi darabemberek a "Cozma-ügy" néven elhíresült késeléses esetet nézegették az interneten.

Nincsenek megjegyzések: