2013. december 27., péntek

A karácsonyi beszámoló előtti mém

Agyfaszmém karácsonyra.

Utolsó csók: ma reggel.

Utolsó telefonhívás: tegnap, 20.32, találkozunk a Hősökön.
Utolsó sms: bank, de ha ez nem ér, akkor K köszönte meg a szülinapi köszöntést.

Utolsó zene amit hallgattál: André Rieu

Utolsó sírás: erre most nem emlékszem

Randiztál már valakivel kétszer? pont kétszer még soha.

Voltál már megcsalva/megcsaltál valakit? Nem.

Megcsókoltál valakit megbánás nélkül? Csak úgy.

Elvesztettél valaki fontosat? Igen.

Voltál már depressziós? Igen.

Voltál már annyira részeg hogy hánytál? Nem.

Szexeltél? Részegen, hányás közben?

Hány emberrel szexeltél az életben? Hát részegen, hányás közben még eggyel se. Ezen kívül eggyel.

Szereztél új barátot? Evör? Neeeem... de.

Sírásig nevettél? Ebben a mondatban miért nincs kérdőszó? Mikor? Miért? Előfordul.

Találkoztál olyasvalakivel aki megváltoztatott? Igen.

Kiderült ki az igazi barátod? Herceg. Tartok tőle, hogy rajta kívül nincs... vagy mindenki az.

Kiderült, hogy beszéltek rólad? Nem mondanak rólam semmit, amit ne tudhatnék.

Mit csináltál utolsó szülinapodon? Átjöttek a barátaim, kaptam ajándékokat és társasoztunk.

Mikor keltél ma fel? 8.25.

Egy olyan dolog, amire nem tudtál várni: eddig mindent kivártam, de azért a 4. évfordulónk előtt már kezdtem kicsit türelmetlen lenni.

Utolsó alkalom amikor az összes tesód láttad: ilyen még sose is vót'!

Egy dolog amit változtatnál az életedben: kéne egy kutya, és egy hozzá való nagyobb lakás.

Mit hallgatsz épp most? Ahogy Anya barátnője panaszkodik a családjáról.

Mikor szexeltél utoljára? Balladai homályba burkolózom. Tegnap?

Kimegy az idegeidre? Ki, de hűvös van, mindjárt visszajön.

Leglátogatottabb honlapod? Ezen a blogon kívül kevés másik honlapom van.

Kedvenc színed? Nincs, tárgyfüggő.

Beceneved? Rica.

Kapcsolati állapotod: hivatalosan hajadon, azt hiszem, vagy eljegyzett, vagy valami.

Csillagjegyed? Oroszlán, de kínaiul úgy mondják, kecske.

Férfi vagy nő vagy? Vagy. Nő.

Általános iskolád? Szabó Lőrinc Általános és Német Két Tanítási Nyelvű Iskola. Nem tudom, így hívják-e még, de nagyon szerettem oda járni.

Középiskolád? Herman!

Szemed színe? Nagyon telt, élénk gesztenyebarna, de messziről feketének látszik. Tudom, hogy divat utálni ahogy kinézünk, de én gyönyörűnek látom a szemem színét. 

Magasságod? 170.

Odavagy valakiért? Oda bizony.

Mit szeretsz önmagadban? A nehezen visszafogható őszinteségemet.

Tetoválások: úgy 15-18 évvel ezelőtt az autósrágókban meg ilyenekben lévő "levonók"!
Bal vagy jobb kezes vagy? Jobb.

Épp most:
Mit eszel? Mindjárt hozok egy szelet mákosbejglit.

Mit iszol? Van előttem egy citromos-mézes gyömbértea.
Kire/mire gondolsz? A mákosbejglire amit épp rágok, és hogy van másfél órám játszani.

Mit hallgatsz? Azt hallgatom, ahogy rágom a bejglit és ahogy ezt pötyögöm.

Mire vársz? A délután 5 órára.

Szeretnél gyerekeket? Ez még mindig az "épp most" kérdéscsoportba tartozik? Amúgy igen, de várnék még vele pár évet. Nem sokat azért :)

Szeretnél házasodni? Igen.

Munkahely? Az orvostudományi egyetemen laborozok.

Ajkak vagy szem? Jaj, nem lehetne mindkettőt? Ijesztő lenne egy arc bármelyik nélkül.

Ölelés vagy csók? Ölelés magában vagy csók öleléssel.

Alacsonyabb vagy magasabb? Mihez képest?

Idősebb vagy fiatalabb? Kicsoda?

Romantikus vagy spontán? Spontán romantikus.

Szép has vagy szép kezek? Az én Hecegmnek a hasa és a kezei is gyönyörűek.

Érzékeny vagy érzelmetlen? Érzéki.

Fellángolás vagy komoly kapcsolat? Nekem az utóbbiból jutott.

Idegennel csókolóztál? Hát persze, majd minden szembejövőt lesmárolok, úgy kell azt!

Túlságosan részeg voltál? Mikor? Nem.

Elhagytál valamit? Miért, megvan?

Szexeltél? Tényleg?

Összetörted valaki szívét? A pulyka- és patkányszívboncolás ér?

Voltál már lesittelve? Nem.

Kiütöttél már valakit? Nem, de egyszer megtapsoltak az osztályban, amiért egy verekedni készülő fiút eltántorítottam ezen próbálkozásától azzal, hogy én mentem neki, és szépen visszaültettem a helyre. Nagy dicsőség volt az!

Sírtál amikor meghalt valaki? Jap.

Falaztál egy barátnak: nem, csak festésben segítettem.

Hiszel magadban? Szerintem létezem, igen. Építek magam köré egyházat is mindjárt. De kicsire nem adunk, legyen kétház!

Hiszel a csodákban? Egyszerűen csodás vagyok!

Hiszel a szerelem első látásban? Nem.
Hiszel a mennyországba? Abba bele.
Hiszel a mikulásban? Sajnos nem úgy szocializálódtam.

Hiszel a "csók első randin"-ba? Abba' nem hinni kell, mert tény, hogy ilyen van.

Hiszel az angyalokba? Nekem nem szimpatikusak, neked meg az az n betű böki a csőröd, úgy látom.

Az összes exed közül ki érdekel? Az összes!

Ha vissza mehetnél az időben mikorra mennél? A 19. századba. De ha az ajánlat csak úgy érvényes, hogy térben ott maradok ahol vagyok, akkor nem mennék sehova, mert 40 éve még nem volt itt ez a ház, és kb. 20 métert zuhannék.

Ha kívánhatnál egy dolgot a világból mi lenne az? Kiskutya.

Félsz a szerelemtől? Hú hallod rettegek minden nap.

Szereted ahogy kinézel? Általában igen, most egy kicsit nem, de teszek ellene, ígérem... majd holnap, most még folytatnám azt a mákosbejglit.

2 megjegyzés:

Koppany írta...

Tetszik az általános hozzáállásod az ilyen mémekhez :D

borii írta...

igyekszik az ember :)