2013. december 30., hétfő

Spekciók

December 30. van, legfőbb ideje egy évértékelőnek és egy jövő évbe tekintésnek.

2013 legfontosabb eseményei
- áprilisban Herceg megkérte a kezem.
- májusban megkaptam egy állást, ami nyáron két hónapra Pestre kötött, de azóta is ott vagyok, csak már nem fitezésért.
- júniusban lettem túl a biofizika első évén, és még mindig úgy gondolom, hogy jó ötlet volt ezt a szakot választani, csak lennék már túl rajta. Egy év múlva ilyenkor remélem már az államvizsgára fogok tanulni.
- augusztusban 22 lettem, és idén nem volt benne csapda, viszont volt utána gitárbaj, amire azért próbáltunk egy párat, és megfogadtam, hogy ilyen lebonyolítás mellett jövőre már nem veszek részt a dologban.


Tervek 2014-re
- első és legfontosabb az angol felsőfokú nyelvvizsga.
- eközben lesz valamikor aktuális a TDK.
- jelen pillanatban hatalmas kérdőjelek lengedeznek a szakdolgozatom szelleme körül.
- a nyelvvizsga után szeretnék beiratkozni egy tánctanfolyamra (nem gondoltam volna korábban hogy ilyesmire lesz igényem, de jön az esküvők időszaka, én meg szégyenszemre nem tudok megmozdulni anélkül hogy rá ne lépjek valakinek a lábára).
- és a titkos tervem ugye, amiben nagyon bízom, de lehet hogy még nincs itt az ideje, vagy nem is lesz belőle soha semmi, az maradjon is még homályban kicsit.
- ezen kívül azt hiszem elsejével el fogok indítani egy másik blogot, amin kötelezően minden nap lesz egy bejegyzés, és ezzel a kötelességgel fogom ösztönözni magam arra, hogy többet mozogjak, itt ugyanis ilyenfajta dolgokról fogok írni. Most már tényleg nagyon érzem magamon a súlyfölösleget, ami kb. 5 kiló, ennél nem több, de ez is épp elég ahhoz, hogy engem zavarjon. Semmi mást nem akarok én ott leírni, csak azt, hogy mifélét mozogtam aznap, hogy saját magamat bíztassam ezzel. Remélem ezzel végre kirugdosom magam ebből a hónapok óta tartó tespedésből.
- még egy fontos dolog az év második felére: el kell kezdeni megszervezni az esküvőt!

Boldog új évet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: