2014. január 3., péntek

Évértékelő mém

Örömmel jelentem, hogy már 2-ára teljesen jól meggyógyultam. Amúgy nagyon jó volt a szilveszteri buli, sokan voltunk, sokat játszottunk, nekem nagyon bejött.

Mindig van ilyenkor évértékelő mém, szerintem már tavaly is csináltam ilyet, de szerencsére meg sem kell keresnem, mert másnál is ott van. Íme az én tavalyom mémje:

Mi olyat tettél 2013-ban, amit eddig még soha?
Dolgoztam, állást kaptam, ráadásul szakmában. Nagyon büszke vagyok erre.

Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2014-re?
Nem tudom, hogy megfogadtam-e valamit 2013-ra, úgyhogy azt sem tudom, betartottam-e.
2014-re megfogadtam, hogy elindítok egy új blogot, amivel mozgásra bírom magam, és ezt már meg is tettem, de minden napomról kell oda egy poszt, ez egész évben folyamatban lesz. 
Hétfőn már neki is fogunk látni az angol felsőfokúra való nyelviskolai felkészülésnek.
Ha ezen túl vagyunk, be szeretnék iratkozni egy tánctanfolyamra. Ezeket így megfogadom.

Született valakinek gyereke a környezetedben?
Közvelten környezetemben nem, de van olyan ismerősöm, akinek bizony született babája. Jó is neki :)

Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?
Nem.

Milyen országban jártál 2013-ban?
Ilyen szempontból szegényes év volt ez, meg merem kockáztatni, hogy nem voltam külföldön ebben az évben.

Mit szeretnél 2014-ben, ami hiányzott 2013-ban?
Több sportot.

Melyik 2013-es dátum marad örökre az emlékezetedben?
2013.04.13. - az eljegyzésünk napja.

Mi volt a legnagyobb sikered 2013-ban?
Munkát kaptam!

Mi volt a legnagyobb kudarcod?
A 2012-es bsc-s végzésem óta azt hiszem nem ért különösebb kudarc. Teljesítettem, amit kellett.

Volt komoly betegséged vagy sérülésed?
Nem.

Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?
A basszus multeffekt, Herceg szülinapi kiskütyüje és a karácsonyi társasjáték-ajándéka.

Kinek a viselkedése érdemel elismerést?
Az enyém, nyilván. Meg Hercegé, dehát mutass egy olyan napot, amelyre ez ne lenne igaz.

Kinek a viselkedése háborított fel?
A főnökömé. De nem vagyok felháborodva, csak kiábrándulva.

Mire ment el a legtöbb pénzed?
A multeffektre.

Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél?
Az eljegyzéstől.

Melyik dal fog 2013-ra emlékeztetni?
Áh, nekem ilyen nincs.

Tavaly ilyenkorhoz képest boldogabb vagy szomorúbb vagy?
Amilyen nehezen rázódtam bele ebbe a fizikatanulásba, most sokkal boldogabb. Meg úgy amúgy is.

Híztál vagy fogytál?
Is-is. '13-at előbbivel zártam, '14-et utóbbival kezdem.

Gazdagabb vagy szegényebb vagy?
Összességében nem változott sokat az anyagi helyzetem, talán kicsit gazdagabb.

Mit szerettél volna többet csinálni?
Kirándulni.

Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni?
Az édesség-evésből.

Hogy töltötted a karácsonyt?
Patakon voltam, kedves emberek és sok nevetés között.

Estél szerelembe 2013-ban?
Újba nem.

Volt egyéjszakás kalandod?
Nem.

Mi volt a kedvenc tévéműsorod 2013-ban?
Nem is láttam annyiszor tévét, hogy kedvenc műsorom legyen.

Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?
Nem hiszem.

Mi volt a legjobb könyv, amit 2013-ban olvastál?
Egyértelműen a Monte Cristo grófja, bár idén tényleg kiváló könyveket olvastam.

Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén?
Én! Kiderült például, hogy még gitározni is tudok egy kicsit. 
Egyébként tőlem tényleg hiába kérdeztek ilyesmit.

Mi az, amit kértél és meg is kaptad?
Mindig csak még egy csókot Hercegtől.

Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?
Kiskutya.

Mi volt a kedvenc 2013-as filmed?
Nem tudom, hogy láttam-e egyáltalán 2013-as filmet. 2013-ban egyébként biztos láttam filmeket, amíg el nem aludtam rajtuk, úgyhogy erre sem tudok válaszolni. De ha van ötletetek, mondjátok.

Hány éves lettél az idén, és mit csináltál a szülinapodon?
22 lettem, a szülinapom napján Zsóryban voltunk négyen, de a szülinapi ünneplés néhány nappal később történt itt nálunk a kiscsapattal.

Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?
Ha kiderül, hogy kicsit ügyesebb vagyok zenében, mint ahogy tényleg.
Vagy egy kiskutya.

Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
Határozottan és egyértelműen nőiesedek ilyen téren, de azért igyekszem visszafogni a tempót amíg még lehet.

Mi segített józannak maradni?
Az alkoholbontó enzimeim hiányának tudata. De amúgy nem is értem ezt a kérdést.

Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?
Ööö...

Ki hiányzott a legjobban?
A régi bioszos csoporttársaim közül sokan.

Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?
Nem nevezek szupernek olyat, akit nem ismerek meg közelebbről, sőt még azokat se, de a szakmában több "nagy névvel" is találkoztam idén, mint pl. a főnököm, az intézetigazgató és az enzimológia intézet igazgatója.

Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2013 történéseiből?
pff...

Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedet!
na jól van most már hagyjatok békén ezekkel

1 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

ez az utsó melyik dal?:P
mellesleg tévémúsornézéshez nem kell tévé.