2014. január 28., kedd

Vizsga előtti mém

Holnap vizsgázom. Most mémelek. Szerintem jól haladok eddig a tételkidolgozással.
Ez most angolul lesz, és arra gondoltam, angolul kéne válaszolni rá, de az több időbme telne és lehet hogy nem is sikerülne kifejezni vele magam. Utóbb arra is rá kellett jönnöm, hogy nem is mindig világos az angol szó jelentésbeli árnyalata. Így azért nehéz válaszolni is.

1: What was the last argument you had about?
Őszintén mondom, fogalmam sincs. Ha az argumentet értelmes vitát jelent, ami inkább egy bizonyos problémakör megoldására irányuló párbeszéd, akkor mindenképpen az esküvővel kapcsolatos eszmecserét mondanám. Anyával és Herceggel is volt ilyen az utóbbi napokban.

2: How long is your longest relationship?
Ha a relationship kizárólag párkapcsolat, akkor 57 hónapja, de nyilván nem az.

3: What is something not many people know about you?
Hogy szeretnék többet beszélgetni a barátaimmal. Csak úgy spontán, hogy kivel mi van, hogy mit evett reggelire, hogy melyik fiú kacsintott rá a suliban, hogy milyen színűnek látta az eget hazafelé menet.... Nekem most nincs ilyen barátom, és ettől nagyon szomorú vagyok.

4: Two truths and a lie. Go.
Szeretnék találkozni az Apámmal, nem tudok hazudni és az imént hazudtam. 

5: Do you believe in fate/destiny?
Inkább a sorsban, mintsem a végzetben. Néha hagyni kell, hogy alakuljanak az események. Most is ezt teszem, és kíváncsian várom végül mi lesz a következő 2-3 év "hol és mit" kérdéseiből.

6: Where is somewhere you’ve always wanted to live?
Alwayst nem mondanék, de 1 évet kipróbálnék valamelyik északi országban.

7: Has there ever been a song that made you cry?
Igen, de nem a dal miatt sírtam hanem az élethelyzettől, amiben épp hallgattam a dalt.

8: Do you jump/scare easily?
Ha felmerül a lehetősége annak, hogy valakivel valami baj történt, vagy hogy nekem esik mindjárt bántódásom, akkor nagyon meg tudok ijedni, de ugrálni ettől nem szoktam.

9: Which birthday has been your favorite?
A 18. elég emlékezetes volt, mert Herceg elvitt a Szigetre, de én mindegyik szülinapomat szeretem. Meg amikor a srácoklányok megjelentek otthon nálunk, és azt se tudtam, mi van, az nagyon jó volt. De azt hiszem ez is akkor volt.

10: Have you ever been pulled over? Arrested?
Nem.

11: Have you ever been to a fortune teller?
Uri Gellert egyszer láttam a tévében, az ér?

12: What’s your favorite series of books?
Bár nem valódi sorozat, de úgy szeretnék egy könyvespolcot, ami Lőrincz L. László azonos kiadású könyveitől roskadozik. 

13: Who is someone that you think knows the most about you outside of family?
Herceg, de ha őt családnak veszem, akkor talán B. Talán, úgy 10 évvel ezelőtt.

14: What is the weirdest thing you’ve eaten?
Ételekben nagyon ragaszkodó típus vagyok és nem vagyok elég bátor kipróbálni új dolgokat. Amikor először ettem kínai kajáldában, nekem már az is nagyon weird volt. Talán a tintahalkarika, amit még hajlandó vagyok megenni, de másnak abban sincs semmi különleges.

15: List one of your quirks.
Nem ismerem ezt a quirk szót egyáltalán, és a szótár sem mondott olyan jelentést, amivel ez a mondat értelmesnek tűnik, úgyhogy olyat válaszolok, amit a többiek is.
Ha nincs akdálya, gyalog megyek fel/le magasabb szintekre(/ről) is, nem vagyok hajlandó liftbe szállni. Imádok csukott szemmel félálomba merülni, miközben Herceg cirógat. Más az ilyentől ébren marad, én elalszom.

16: State 1 bad habit of yours.
A levetett ruháimat többnyire egy helyre koncentrálom (ami lehet a mosógép teteje, vagy ha oda már nem fér, akkor a fürdőszobai kisszekrény teteje, vagy a szék háttámlája), de ott szanaszét vannak, a szekrényembe ne nézzetek be soha.

17: Has a scary movie ever given you nightmares?
Nem emlékszem ilyesmire.

18: When was the last time you got your hair done in a salon
2010 december... 2? valahogy így. Muszáj volt levágatni a hajam, mert teljesen tönkement. Azóta visszanőtt.

19: What was the last thing you did with your friends?
Pesti barátokkal csak úgy beszélgettünk, miskolci pesti barátokkal társasoztunk, és miskolci barátokkal zöldsárkányoztunk.

20: What’s something that you like to do that others might see as weird?
Szeretem kanállal "inni" a kakaót. 

21: What was the last trip you took?
Anyával lebaktattunk a városba, de ezt nem nevezném tripnek, inkább amikor a múltkor Lillafüreden voltunk.


Jóóóó, folytatom a tanulást, na.

Nincsenek megjegyzések: