2014. március 8., szombat

Jóból rosszul

Tegnap reggel hazajöttem vonattal, ez jó volt. Ebédre értem haza, anya 2 barátja jött át köszönteni őt tegnapelőtti születésnapja alkalmából. Jót beszélgettünk, Anya finomat főzött, minden jó volt. Utána Anya számítógépéről mentettem le adatokat, és ez is jó volt, mert most hajlandó volt az együttműködésre és a gyors munkára. Délután Herceg apukájával elmentem átvenni Anya szülinapi ajándékát, egy új számítógépet. A néni elég sokat tötymörgött a számlakészítéssel, de azt kaptam, amit kértem, úgyhogy jó volt. Hazahoztuk, Anya örült neki, bár még csak a mai nap folyamán fogjuk működővé varázsolni. Este vacsiztam, egy órára rá torn áztam egyet (kipróbáltam egy jogát!) majd megnéztük a barátok köztöt, minden jó volt. Aztán ittam egy kis vizet, ezután elkezdtett fájni a hasam, először csak kicsit, mintha el is múlt volna, még vettem be c-vitamint meg egyéb bogyót, majd egyre jobban elkezdett fájni. Végül addig szenvedtem, amíg nem maradtak bennem a dolgok, na ez nagyon nem volt jó. Utána még jódarabig fájt a pocim, de már próbáltam aludni is. Aztán egy szünettel sikerült is végigaludni az éjszakát, ma jó hangulatban ébredtem. Most épp megint fáj a hasam, de ez most az üresség és éhség miatt van. Remélem a reggeli jól fogja magát érezni odabenn.

Nincsenek megjegyzések: