2014. március 5., szerda

Stresszes sokaság

Szeretem, ha van mivel foglalkoznom, ha nem csak tespedni és időt csak úgy eltölteni kell, de most már kezdem erősnek érezni a stresszt. Vészesen közeledik a TDK, előtte a BoKonf, rohamtempóban próbálok cikkeket keresni, olvasni és feldolgozni, közben még vagy 2-3 mérést el kellene végeznem, de a biofiz laborgyakorlati kiértékeléssel és jegyzőkönyvírással is foglalkozni kéne. Szerencsére utóbbira a határidő nem sürget, de jön majd még 2-3 jegyzőkönyv, és addigra már nem is fogok emlékezni erre. Mindeközben kenyeret sütök, ha már mást főzni nincs energiám. Egyébként legnagyobb sajanálatomra stressz hatására hajlamos vagyok enni, mármint hirtelen sokat. Ilyenkor inkább megennék még egy szelet kenyeret, vagy csak valami csoki nincs-e itthon, csak hogy ezzel is nyerjek 5 másodperc időt a lelki felkészülésre. Csak hát most mint mondtam nincs itthon kaja, úgyhogy kénytelen vagyok oda koncentrálni, ahová kell.
Ma elég rohanós-zavaros napom volt, de szerencsére a biofiz laboros sejtes videókiértékelésben eljutottam arra a pontra, ahonnan nem tudok továbblépni a tanár válaszai nélkül, így egy picit lehet lassítani. Elkövettem azt a hibát, hogy későn jutott eszembe, hogy vissza kellene menni a SOTE-re a holnapi mérést előkészíteni. Ezzel nem veszett kárba a holnapom, csak éppen nagyon korán kell majd bemennem, hogy ne estig legyek benn, hanem inkább délután találkozhassak bioszos csoporttársakkal.

Nincsenek megjegyzések: