2014. április 19., szombat

Biciklicikli

Olyan csudajót bicikliztünk ma, hogy ihaj!
Vologda - bicikliúton a Várig: Talizmán - Alsóhámor: Molnár csárda és Fridolin fogadó - Lillafüred: Tókert - Függőkertek - Felsőhámor - Diósgyőr - megint Talizmán és Esztiék - Vologda.
Összesen 6 és fél óránkba került ez a túra. Azért indultunk útnak, mert esküvői helyszíneket kerestünk. Még mindig jönnek közben új ötletek, új lehetőségek, közben próbálom kitalálni magamban, hogy mit hogy is kéne, közben Herceggel is megbeszélni, hogy mégis milyen zenére is vágyunk, kik legyenek meghívva, mekkora a keret, stb, stb.
Odafelé úton egyébként végig elég felhős-borús volt az ég, de egyre feljebb emelkedve egyre jobb idő lett, Lillafüreden olyan nagy napsütést kaptunk, hogy már a melegtől is alig bírtam feltekerni a lejtőre, de persze a görcsölő combom sem segített sokat a dolgon. De feltekertem ám, az egész túrát kibírtam, nagyon büszke vagyok magamra! Szóval Lillafürednél már azt hittem, hogy ma már nem lesz eső, tisztul az ég. A frászt. Diósgyőrben kapott el minket az eső, úgyhogy bementünk a Talizmánba enni egyet, és megvárni az eső végét. Már egészen elcsendesedett, amikor átmentünk Zolihoz és Esztihez a szomszédos utcába egy kicsit melegedni és megvárni, míg tényleg eláll az eső. Innen hazagurultunk Hercegékhez, ott leraktuk a brinkákat, kicsit felfrissítettük magunkat, ettünk medvehagyma-krémlevest, és medvehagymás pogácsát, aztán bementünk a városba találkozni a srácoklányokkal, és végre megkaptuk Tücsiék esküvői meghívóját. Innen hazajöttem, megettem egy tál epret és rengeteg csokit. Szuper nap volt.

Nincsenek megjegyzések: