2014. június 13., péntek

Néni

Lakik egy néni a környéken, akit viszonylag gyakran szoktam látni. Általában az egyik kisbolt előtt issza a feleseket, és néhány hasonló állapotú bácsival beszélget, néha a Mester utca elején ácsorog és pestimódra koldul, szabályos betűkkel írt kartonpapírt tart a kezében. Nem szoktam már ezeket elolvasni, gondolom szívműtéte volt/lesz... Ma a boltban láttam őt, kulturáltan, saját megjelenéséhez képest kifejezetten csinosan volt felöltözve, és egy szimpatikus arcú bácsi volt vele. Kicsivel előttem értek ki a boltból, egy irányba mentünk, és egyszercsak nagy hangerővel szólalt meg. Az történt, hogy szembeközlekedett egy nő babakocsival, benne pedig egy olyan 2 évesnek kinéző, pufiarcú kislánnyal. Valami volt a kezében, ezt nem volt időm megfigyelni, miközben elhaladtam mellettük, és miközben azt hallgattam, ahogy a néni erőteljes, mély hangján szinte üvöltötte, hogy
- SZIIIAA TE GGGYÖNYÖRŰSÉG!!! HÁT MID VAN NEKED?
Én a gyerek helyében erőteljes sírással válaszoltam volna, de a gyermek készségesnek tűnt, talán ismerték már egymást.

Nincsenek megjegyzések: