2014. július 8., kedd

Méém, méém!

Végre van megint mém, hiánypótló darab mindenképp.

Travel anywhere, where would it be?
Most valamiért Dél-Amerikát nézném meg magamnak. Vagy Új-Zélandot. 

Meet anyone, who would it be?
Ma este VictorWooten konceeert, yeeey!

Bring anyone dead back to life, who would it be?
Boldog lennék, ha a Nagymamám láthatna engem férjhez menni, de ha a halála előtti állapotban térne vissza az életbe, annak nem örülnék, mert az nem volt jó neki, és Anya is gondterhelt volt akkor mindig. 
Híres emerek körül meg Steve Irwint választanám. 

Be anyone for a day, who would it be?
Szerintem Viktorunk lennék, mert rohadtul kívácsi vagyok, hogy ez a sok idióta ötlet, amit egyre-másra kitalálnak, tényleg így tűnik-e helyesnek az ő fejében. 

Get anything for free for the rest of your life what would it be?
Csokoládé. 

Change one thing about your life what would it be?
Kiköltöznék külföldre.

Have any superpower what would it be?
A repülés elég menő, de azt hiszem, a láthatatlanná válást választanám.

Be any animal for a day which would you be?
Nagyon kíváncsi vagyok, milyen kutyának lenni. Egész nap mindenkinek mindent visszahoznék egy kis pocakvakarásért cserébe.

Date anyone who would it be?
Hercegen kívül kevés a jó lehetőség.

Change one thing about the world what would it be?
Nem tudom, 2-5 milliárd ember váratlan eliminálása egy dolognak számít?

Live in any fictional universe which would you choose?
Én pici póniiim! Not. Igazából nem vagyok jártas fiksönöl juniverzekben. Mondjuk más se.

Eliminate one of your human needs which would you get rid of?
Jaj nem tudom, bármelyik elmúlna, elég fura anatómiai változásokra lenne hozzá szükség.

Change one thing about your physical appearance what would it be?
Erre majd a gyereke(i)m megszületése után válaszolok, addig jó vagyok így is.

Change one of your personality traits which would you choose?
Nem félnék az emberektől. 

Be talented at anything instantly what would you choose?
Részcskefizikusnak állnék azonnal. 

Forget one event in your life which would you choose?
A BSc szakdolgozatom körüli élményeket mind.

Erase an event from history (make it so it never happened) which would you choose?
A kereszténység kialakulása. 

Have any hair/eye/skin color, which would you choose?
A bőröm lehetne kicsit kapucsínóbb, a hajam és szemem színével teljesen elégedett vagyok.

Be any weight/body type, which would you choose?
Örülnék, ha nem lennék ennyire hízékony, egyébiránt most egész jó állapotban vagyok.

Live in any country/city, where would you choose?
Talán Ausztriába átköltöznék egy évre, egyébként nem kötődöm egyik másik országhoz vagy városhoz sem. Én a nyugodt kisvárosokat szeretem.

Change one law in your country, which would you change?
Mentelmi jog.

Be any height, which would you choose?
Még szó szerint kisebb koromban, úgy gondoltam, 170 pont ideális lenne. 170 cm vagyok, szerintem ezt a kérdést megoldottam.

Have any job in the world, which would you choose?
Utasszállító repülőgépen lennék pilóta. Vagy másodtiszt, az már majdnem mindegy.

Have anything appear in your pocket right now, what would it be?
Csoki?

Have anyone beside you right now, who would it be?
Herceg, ki más.

Nincsenek megjegyzések: