2014. szeptember 8., hétfő

Biol stafiz első óra

Elsőnek értem a terembe. Egy pici, szeináriumi terem volt. Hamarosan felbukkant a tanár, hozott egy cetlit, amit kirakott az ajtóra. Kérdeztem, hogy másik teremben lesz-e az óra. Kérdezte, hogy Fraktálnövekedés órára jöttem-e. Mondtam, hogy neeem, hanem biológiai rendszerek statisztikus fizikájára (a tanár ugyanaz, szóval én nem ijedtem meg). A tanár néz, elmosolyodik, megfordul, visszamegy a cetlihez, elkezd satírozni. Rájött, hogy ez pont nem az a félév. Majd kiderült, hogy tényleg másik teremben leszünk, közben azért megérkeztek még hárman.

Amúgy a bácsi sokkal kedvesebbnek tűnik, mint amilyen szigorúnak én hittem (egyébként arcra hasonlít a kedvenc élettan-tanárbácsimhoz), az óra kissé vontatott volt, unalmasnak azért nem mondanám. Remélem azért fogom érteni, ha már beljebb leszünk a tananyagban.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Détári t.úr?? ^^ <3 <3 <3 pedig belőle csak egy van :P