2014. szeptember 7., vasárnap

Új paplan

140 cm széles az ágyunk, ezen alszunk ketten. A tökéletes ágyméret. Sokkal kényelmesebb, mint 90 centin szorongani ketten (mi mondjuk ahhoz is hozzá vagyunk szokva), viszont nem kerülünk egymástól túl messze, mint ahogy az egy igazi franciaágyon történne. Bármikor kellemesen össze lehet bújni, az éjszaka közepén meg lehet ölelni egymást, összetolni a fenekünket, vagy éppen a kihűlt tappancsomat rárakni Herceg jó meleg vádlijára.
Szóval ezen az ágyon alszunk már 4 éve. Egy ugyanekkora méretű takaró alatt. Kettő ugyanekkora mérető takaró alatt. Néha. Van ugye a rendes paplan, meg van egy pléd is, azt is be szoktuk vetni azokra az esetekre, ha túl hideg lenne, vagy ha valamelyikünk (jellemzően én) az éjszaka közepén kisajátítja a takarót. Értem ezen azt, hogy félig ráfekszem, a maradék részét megölelem, a lábam átvetem rajta, így tehát én nem vagyok betakarózva, de legalább Herceg sem tudja kihúzni alólam, hogy neki is jusson legalább egy csücsök. Azért megjegyzem, fordított eset is van, amikor nekem van melegem, átdobom a takaró rám eső részét az alvó Hercegre, aki nyilván örömmel fogadja, és később már nekem nem jut belőle.

Aztán jött ez a spáros kupongyűjtős szirszar, hogy lehet venni jó takarót olcsón, és Herceg azt mondta, ez a megoldás. 10 ezer forint mondjuk nem olcsó, de mint megtudtam, ennél olcsóbban tényleg nem tudtunk volna takarót venni. 200*200-asat. Ami már olyan nagy, hogy külön ágyon is tudnánk vele együtt takarózni. Vettem hozzá ágyneműt az ikeában (két ágyneműt vettem olcsóbban, mint ahogy a spárban adtak volna egyet, és ebben még két párnahuzat is van!), és ma délután be is üzemeltük az új rendszert.

Ez egy ááálom, oooolyan széles, úúúgy elférünk, még bújócskázni is lehet alatta, akkora. Jelenleg a mindenféle zöld árnyalatú pöttyben pompázik. Ma este alszunk benne egyet, kíváncsi vagyok, reggel kinek az oldalán köt ki.... Amúgy tudjátok, mi a legjobb abban, hogy nagy és négyzet alakú a takarónk? Hogy ha éjszaka elkezd megfordulni, akkor mindegy, hogy melyik csücske akad először a kezünkbe, mert nincsen rövidebbik oldala ami alól kilógna a lábunk!!!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

tényleg mindegy? ._. nálam teljesen alapszabály, hogy a gomb csak a lábnál lehet, de mondjuk én mindig ráfekszem a kezeimre is és a gomb nyoma még a homlokomon is bizti rajta lenne, amekkora sikerem van. :DD azért óvakodjatok a gomboktól!