2014. október 5., vasárnap

Előadok a Hermanban yey!

Csütörtökön a Hermanban fogok két darab 45 perces előadást tartani, yeeey! Címek:

Biokémia a gyakorlatban - hibázz és tanulj!
A rovarok szemétől a zebracsíkokig

Nagy erőkkel készülök rá, egész hétvégén ezen pörög az agyam. A sajátom mellett előveszek egy régi témát is, két napon át olvastam hozzá a cikkeket, még nem vagyok kész vele, de pöpec diasorom lesz. Miután így belejöttem ebbe, a saját témámat is megpróbáltam összeszedni, amiről most egy teljesen új megközelítésben fogok beszélni, figyelembe véve, hogy a közönségem középiskolai (de Hermanos!) képzettséggel fog rendelkezni. Ahogy nagyjából összeraktam a diasort, elbizonytalanodtam, hogy tudok-e majd erről 45 percet beszélni, de akkor majd megnyújtom az elején a bevezetést, végül is az egészben csak az lesz a biológia, a többi gyakorlati tapasztalat. Nagyon lelkes vagyok, alig várom már!

Nincsenek megjegyzések: