2014. október 17., péntek

Férfiszemmel

Találtam egy zseniális írást az index2-n. A blog neve Férfiszemmel, gyanítom, hogy a cikket is egy férfilelkű ember írta. Zseniális, ennél jobb szót nem tudok, pedig inkább ironikusan értem. Azon kívül, hogy még sosem hallott veszekedésmentes párkapcsolatról, két dologot állít magabiztosan:

1. a nők hisztis picsák
2. a férfi csak azzal kerülheti el a drámát, hogy szépen szólva füllent egy kicsit.

Hát mit mondjak, egyetértek. Nevezzük szabálynak a fenti két állítást, milyen szerencse hogy mindig van kivétel, sőt, hogy épp ismerek is egy kivételt. Magamat - magunkat. A mi kapcsolatunkban veszekedés szerintem még sose volt, pedig 5 és fél évről beszélünk, ehhez pedig mindketten jelentősen hozzájárulunk. Hercegről nem kell sokat mondani, aki ismeri, tudhatja, hogy nála nyugodtabb, megértőbb és odaadóbb fiút aligha lehet találni. Az én vérmérsékletemet is ő csillapítja, ha nem vele lennék, valószínűleg már mással se lennék. De én is teszek ám a féltékeny és önvádló picsává válás ellen, egyszerűen a hozzáállásommal. Ha megyünk az utcán, én kritikusan nézem az embereket, és ha látok valaki szóra érdemeset, akár lány, akár fiú, ahelyett, hogy irígykednék vagy titokban vágyakoznék, inkább felhívom rá Herceg figyelmét, hadd nézze meg ő is. A nők borzasztóan kritikusak tudnak lenni egymással szemben, mint nő a nő ellen, de én gyakran nézem meg őket fiú szemmel is, és az ilyen említésre méltó példányokat Herceggel is azonnal meg kell beszélnem, nyilván, hiszen ő a fiú, ilyenekről csak vele lehet beszélni. BTW a beszélgetésről, ugye meséltem már...

Azoknak a nőknek pedig, akik azon aggódnak, hogy már nem tetszenek a párjuknak az évek során felszedett sok plusz kiló miatt, azt tudom mondani, hogy ne a párod ízlése miatt sértődj meg, hanem nézz magadba, tehettél volna az eltunyulás ellen korábban is, úgyhogy ha eddig nem, akkor majd most emeld fel a segged és tegyél valamit azért, hogy vonzó legyél a párodnak!

(A szerző megcsalással kapcsolatos értekezéseit inkább nem kommentálnám...)

Nincsenek megjegyzések: