2014. november 27., csütörtök

Drogteszt

Van egy kérdőív, ami a világ drog- és általában véve szerhasználatát próbálja felmérni. Ki lehet tölteni magyarul is, itt találjátok meg. Óriási a "választék", hogy ki mit és hányszor. Én is kitöltötem, nekem nem tartott sokáig, elég sok mezőt tudtam üresen hagyni. Még nem döntöttem el, hogy a teszt kitöltésének tanulsága számomra az, hogy
- iszonyat unalmas az életem, mert soha nem nyúltam semmilyen droghoz, egy nyamvadt sima cigarettába sem szívtem bele soha, és ha ennyitől nem mennek falnak, kénytelenek szembesülni azzal, hogy se kávét se alkholt nem iszom. Sőt, ha lehet, még leglis, patikai gyógyszerekhez sem nyúlok. Mekkora lúzer vagyok már...
- vagy az, hogy mennyire király vagyok, hogy ennyire mindenfajta kemikáliától távol tudom tartani magam, és erre igazából büszkének kéne lennem.

Nincsenek megjegyzések: