2014. november 21., péntek

Négyes, jónap

A mai nap azzal keződött, hogy 4-es lett az atomkvantumzéhám. NÉÉGYES!!4 El se hiszem, hát én azt hittem, hogy tök sok mindent nem tudtam jól megoldani, és hogy a kettes megvan, még ha billen a mérleg, akár hármas is lehet, erre négyes, hát a csudába is dejó!

Aztán voltam a piacon, már régen jártam ott, feltankoltam minden féle jóval, ugyanis holnap ebédre fogok főzni valami levest, délután pedig átjönnek magusozni D&M, és akkor vacsira készítek hamburgert, meg süti is lesz. Aztán voltam órán, atomkvantum előadáson, aminek a végére mindig nagyon álmos leszek, mert nem tudok gondolkozni a leírtakon, mert rohadtul nem értem. De majd lesz ez máshogy, az első feléből végülis gyakon már lett egy nééégyesem, ezt is megtanulom valahogy... Négyes. Hah!

Voltam madáreleségért, rendeltünk neten, mert ott kb. feleannyiért adják, mint a mester utcai kisboltban. Nehezen találtam meg ezt a helyet, félig bolt, félig inkább raktárhelység. Tettem egy kört a Tescoban is, aztán visszamentem Hercegért az MTA-hoz, hazajöttünk, vacsiztunk, ő elment zenekari megbeszélésre, én meg kitaláltam, hogy mi legyen a holnapi süti. BTW a meghívóink alakulnak, remélem mindenki el lesz ájulva tőle, olyan szép lesz!


Nincsenek megjegyzések: