2014. december 23., kedd

Karácsonyi sütigyártás

Úgy indult, hogy az idei bejgli nem lesz egy díjnyertes példány. Ezt most kivételesen Anya készítette egyébként. Mindig szét szokott repedni a bejgli, mint a túlfőtt virsli, de most 4-ből 3 egészben maradt, kicsit összenőttek ugyan, de nagyon szépek lettek. Épp a konyhában voltam, mikor Anya a diótölteléket kente a tésztára, és mondtam neki, hogy ez a töltelék nagyon kevés. A mákot mondjuk nem láttam, viszont 5 perce kóstoltam, húúúú de gyönyörű lett a belseje, jóóó sok a töltelék, tészta alig, ettől lesz igazi a karácsony, ha már hó nincs!
Én mézeskalácsot készítettem, btw, pár perce fejeztem be a díszítést, nem is díszítettem ki az összeset, olyan sok lett, és szépek, és finomak, és holnap megyünk patakra, és olyan jó ajándékaim vannak a többieknek mind.

Nincsenek megjegyzések: