2014. december 18., csütörtök

Kritikus

Már kedden megírhattam volna, hogy túl vagyok az atomkvantum gyakzéhán, de nem tudtam, mit írjak, mert ilyen bizonytalanságot rég éreztem már. Mivel pénteken van a pótzh időpontja, azt lehetett tudni, hogy a zh-eredményeket szerdán vagy csütörtökön tudjuk meg. A keddet még átvészeltem, szerdán viszont egész nap, ahányszor eszembe jutott, teljesen összeszorult a gyomrom, komolyan fizikailag is megviselt ez az aggódás. Tényleg úgy éreztem, hogy teljesen a kritikus pontban vagyok, és ha szerencsém van, a kettes felé billen a mérleg, ha nincs, akkor elbuktam ezt a zh-t, a pótzh-ra már nem fogom tudni honnan megtanulni, amit most nem tudtam, nem mehetek el vizsgázni, a gyakuv január 2-án lenne, ha az se sikerül akkor borul az egész végzés, nincs abszolutórium, nincs munkahely, és még a következő őszi félévért fizetnem is kell. Szóval nem kicsi tétje volt a dolognak, és ma reggel megérkeztek az eredmények.

Hát nem kettes lett. Négyest kaptam (!!!), nem értem, hogy kaphattam ennyi pontot, azt hittem, amit leírtam még abban a formában nem értelmes, de ilyen ez a kvantummechanika, hogy aminek nincs értelme itt az is jó, de végre nyugodt lélekkel tanulhatok a vizsgára. Pfúúúúú....

Nincsenek megjegyzések: