2015. február 8., vasárnap

Első hét diploma nélkül

Túl vagyok az első munkahéten.
Ismerkedem a Perlel, a jövő héten elvileg már valami komolyab feladatot is kapok.
Kaptam némi adminisztrációs feladatot is: én intézem a csoportnak az Erzsébet utalványokat.

Továbbá megtudtam, hogy nálunk nincsen keresztféléves diplomaosztó. Kb. két hét múlva lesz kész a diplomám, akkor bemegyek érte a TO-ra. Ha lehet olyat, hogy a nyári diplomaosztóra visszaadom a diplomámat, csak azért, hogy másodszorra is megkapjam, akkor örömmel átveszem ünnepélyes keretek között is. Ha viszont nem lehet, akkor úgy lesz két oklevelem, hogy egyszer sem volt diplomaosztóm. Ez meglehetősen elszomorít, mert csak azért vennék részt ebben a sok macerában, hogy az Anyukámnak megadhassam ezt az élményt. Tudom, hogy vágyik rá, mert nagyon szomorú volt, amikor kijelentettem, hogy a bsc-s dipomámat nem vagyok hajlandó átvenni, és egyébként azt nem is bántam meg. Most viszont örömmel venném át, erre kiderül, hogy ilyenkor nem lehet...

Esküvő ügyben újra haladtunk egy picit a meghívókkal, és végre úgy tűnik, a nászutat is sikerült kiválasztanunk.

Nincsenek megjegyzések: