2015. április 9., csütörtök

Holnapután férjhez megyek

Holnap után férjhez megyek.

Tegnap volt a fotózásunk. Ezen sokan meglepődnek, de megmondom, miért nem szombaton lesz. Mert délután fél 3-tól este 8-ig tartott.
Kicsit hűvös volt, néha azért sütött a nap, az eső nem esett, és az előző napok szelessége is enyhült. Csodálatosan szép nap volt ez nekünk. És ami a legjobb, hogy rengeteg fénykép lesz róla. Szerencsére Hercegnek (aki egyébként elképesztően jól néz ki az esküvői szettjében) tetszem a ruhában, úgyhogy most már baj nem lehet. Azt mondta, annyira tetszik neki a menyasszonyi ruhás látványom, hogy azt se bánná, ha az esküvő után még egy hétig ezt hordanám. És a menyecskeruhámat még nem is látta rendesen! (Egy kicsit azért már látta...)

Azt hittem, ma pihenős nap lesz. A délelőtt úgy is indult, aztán jött a hír, hogy a csodálatosan kitalált ültetési rendem nem megvalósítható, mert 30-nál több ember nem ülhet egy oszlopba (33-an voltak ott), ezért a következő 2 órában az emberekkel sakkoztam. Az eredmény nekem több szempontból sem tetszik, de sajnos kompromisszumokat kellett kötni, mert nem tudok összetartozó embercsoportokat akárhol szétbontani. Szóval iszonyat ideges voltam, végre találtunk egy elrendezést, azt mondta Anya, hogy pont, legyen így jó, ez legyen. Aztán miután ez lett, persze jött a panaszkodás, hogy de így nem jó. Túl nagy ügyet csinálok a dologból, mások szerint, és most már őszintén remélem, hogy egyik vendég sem akar panaszkodni majd, hogy neki ott nem jó, ahová került. Egyszerűen nem tudtam úgy elrendezni, ahogy szerettem volna. Még mindig ideges vagyok, pedig már úgy lesz, ahogy most van. Akinek nem tetszik, menjen haza. Meh.

A többi dolog rendben van. És remélem rendben is lesz.

Ja, ma szóltak, hogy az anyakönyvvezető, akivel tegnapelőtt megbeszéltünk mindent, kórházba került, úgyhogy másik anyakövvezetőnk lesz. Remélem, ennél nagyobb macera most már nem lesz.

Nincsenek megjegyzések: