2015. május 15., péntek

Toul Syes először

Volt tegnap Hercegéknek első koncertje. Akármennyire nem szép dolog egy feleségnek ilyet mondania, de csak házastársi kötelességből mentem tegnap este a koncertre. Aztán kiderült, hogy ezek a srácok mégis csak jó zenét játszanak! Volt előttük két zenekar, mindkettő elég bejövős volt, az első nyugis volt és tök jó, a másodikban pedig még néha zúzás is volt, meg playback-szinti, utóbbiról vegyesek az érzelmeim, de jól állt a zenéjüknek. Aztán jött a Toul Syes, én tökre aggódtam értük, de csúcs királyság volt, nagyon menő szólókat toltak a srácok. Két aranyos bénázástól eltekintve tényleg meglepően egyben voltak. Vagy lehet, hogy ez náluk így normális, de én még próbájukon sem voltam soha, szóval én most teljesen büszkebüszke vagyok.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

jajj, annyira kíváncsi voltam. remélem a következőn már ott tudok lenni! :)