2015. október 14., szerda

Bátor Kisteknős

Tudom, hogy ez 24 évesen már nagyon ciki, és persze-persze mi lesz majd ha terhas leszek, tudom, de hát mit csináljak, ha nagyon félek a vérvételtől. Valójában nem attól félek, hanem hogy rosszul leszek, pl elájulok, vagy akármi. A félelem és a tárgya persze gerjeszti egymást, és meg sem tudom magyarázni hogy pontosan mitől és miért félek, de ez van na, küldjetek terápiára.

Szóval ma vérvételen voltam. Herceg elkísért, vett péksütit, ahogy kértem, és hazaszaladt az otthon hagyott teknősért (még szerencse hogy csak egy utcával arrébb lakunk). Ő az a kis plüssteknős, akit Vicától kaptam, amikor 6 évvel ezelőtt kórházban voltam. Ő egy nagyon bátor kisteknős, segít meggyógyulni és átvészelni az ilyen szörnyű kórházi eseményeket. A vérvétel nagyon gyorsan megvolt, aztán még 5 percig ücsörögtem, szorítottam a vattapamacsot, és közben nem éreztem úgy, hogy el akarnék ájulni, és ettől mindjárt sokkal jobb kedvem lett.

4 megjegyzés:

Tomi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tomi írta...

Félelem és tárgya gerjeszti egymást? Mármint ha jobban félsz, akkor sokkal inkább vesznek tőled vért?

borii írta...

Attól félek hogy elájulok, ezért elkezdem érezni az ájulás jeleit, ez fokozza a félelmet és így tovább, mint írtam nem a vérvételtől félek, szövegértés egyes, ülj le :P

Tomi írta...

Igaz, túl felületesen olvastam, bocsánatot kérek.