2015. december 21., hétfő

Újabb figyelemelterelő pletykatéma

A magyarországi tévézés színvonalon aluli tevékenység. Ez nem a tévénézés, hanem a tévéműsorok kritikája. Kifejezetten boldoggá tud tenni, ha azon ritka alkalmakkor, amikor tévé közelébe kerülök, olyan műsort találok, ami értéket képvisel. Ami nem seggrázás, mellmutogatás, szex és veszekedés, verekedés, panaszkodás, aljas politizálás, stb. Kellemes szórakozást nyújtani, tanulsággal szolgálni, és pozitív értékeket képviselni nagyon kevés műsor tud.
Ezért vagyok végtelenül szomorú emiatt. Én Jakupcseket egy nagyon művelt és nagyon szimpatikus nőnek ismerem. A Ridikül c. műsorát pedig különösen kedveltem, és szerintem ezzel még rengetegen így vannak. Kevés adást láttam, szerintem egy számjegyűt csak, de az mind igényes és nagyon kedves volt. Valószínűleg valami háttérben húzódó ideológiai ellentétnek eshet most áldozatul, mert épeszű vezető nem lenne olyan igénytelen, hogy egy ilyen igényes műsort dobjon ki. Sajnálom ezt nagyon.

Nincsenek megjegyzések: