2016. január 15., péntek

Angolos

Véletlenül jelentkeztem egy angol tanfolyamra.
Az úgy volt, hogy németre jelentkeztem, de az eredetileg kiírt időbeosztást megváltoztatták, és az nekem nem volt jó. Megkérdeztem a szervezőt, hogy esetleg van-e angolból beszédfejlesztő tanfolyamuk. Az éppen nincs, viszont indul egy C1 felkészítő kurzus, ahol a tanár kifejezetten beszédközpontú módszerrel tanít. Ez időpontban is pont megfelelő, úgyhogy rábólintottam.

Ezt elmeséltem Hercegnek, erre kitalálta, hogy beszéljünk egy kicsit angolul... Egész jól ment, míg nem odáig fajult a dolog, hogy amikor ásítás közben reccsent egyet az állkapcsom, és azt akartam mondani, hogy "my jaw chrunched", teljesen kiestünk a szerepünkből.
- máj dzsú kráncsd.... not dzsú, az zsidó, dzsó!... az se jó, dzsaa... dzsaaaaa!

Beadtam a jelentkezésemet egy téli iskolába, ami Olaszországban lesz Február végén. Angol CV-t és motivációs levelet kellett írnom, és teljesen nem is gondoltam volna, hogy milyen sokat fogok küszködni vele. A legnehezebb az volt, amikor megpróbáltam az ELTE-vel kapcsolatos különböző intézeti kifejezéseket megtalálni, ugyanis a doktori iskolának és a doktori TO-nak nincs egy kib*szott angol honlapja, hát hogy engedheti meg ezt magának "Magyarország legrangosabb egyeteme"?!

2 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

http://seas3.elte.hu/seas/glossary.html

borii írta...

köszi! :)