2016. január 2., szombat

Évértékelés

Először hónapok szerint, aztán mém. Ez volt életem egyik legsűrűbb éve. Alig tudtam úgy a naptárra nézni, hogy legyen ott egy teljes nap pihenés.

Január
- diplomamunka és államvizsga
- hosszú keresés után megtaláltam álmaim menyasszonyi ruháját

Február
- elkezdtem dolgozni az első igazi, hosszú távú munkahelyemen

Március
- átköltöztünk egy nagyobb és kényelmesebb lakásba.
- kaptam egy nagyon szuper lánybúcsút

Április
- végre készen let minden: a vendégek kaptak meghívót, nekem és a koszorúslányoknak elkészültek a ruhák, mindenki kivette a részét a szervezésből, lett tanúm, voltak fotózások, véget értek a táncpróbák, és hopp, esküvő!

Május
- mininászút Szegeden
- Herceg szülinap, Dumaszínház, Illatszertár

Június
- Valódi nászút Olaszországban: Sperlonga, a bájos; Róma, a turistaközpont; Pompei, az ókori csoda; a Vezúv, ahol felhőt lehet símogatni; Nápoly, a túlzsúfolt; és Capri, a varázslatosan gyönyörű.

Július
- Lovaskocsizás
- Lindsey Strirling koncert
- Dream Theater koncert a Special Providence-szel
- G&D esküvő
- Veszprémi Utcazene Fesztivál, Hercegék fellépése és egy igazán hosszú séta a város felderítésére.

Augusztus
- szülinap
- Subscribe nembúcsúkoncert

Szeptember
- Parov Stelar koncert
- PhD
- Új telefon

Október
- új hétköznapi elfoglaltság: edzés, rögtön két féle is

November
- szegedi kiruccanás, ToulSyes koncert

December
- névnap, mikulás, karácsony, szilveszter, újév, mindeeen, amivel lezárhatjuk az évet
- szilveszterkor Schrödinger's cat játék és Borderlands, tűzijátéknézés

mém
Mi olyat tettél 2015-ben, amit eddig még soha?
Hagytam magam fotózni, tanultam táncolni, férjhez mentem, igazi munkahelyen kezdtem dolgozni és phd hallgató lettem. Ez egy ilyen újdonságos év volt.

Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2016-ra?

Szerintem igén nem volt fogadalmam. 2016-ban viszont nagy terveim vannak. Fogadalmat idén nem teszek, nehogy megzavarjanak a terveim szövögetésében,

Született valakinek gyereke a környezetedben?
Herceg egyik unokatestvérénél született egy fiúcska márciusban.
Anya egyik unokatestvérének a fiáéknál is született egy kisfiú néhány hete. Nem ismerem őket, de mondhatni rokon.
Aztán egy volt Hermanos ismerősöm is megházasodott, náluk lányka született, de őket sem ismerem túl közelről.

Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?

Közeli nem.

Milyen országban jártál 2015-ben?
Olaszországban, és az átutazáskor szembe jövő Szlovéniában.

Mit szeretnél 2016-ban, ami hiányzott 2015-ben?
Sok kirándulást. De nem olyan fél órát sétálunk dolgot, hanem rendeset.

Melyik 2015-ös dátum marad örökre az emlékezetedben?
2015.04.11,

Mi volt a legnagyobb sikered 2015-ben?

Lett egy mesterszakos diplomám és felvettek egy munkahelyre.

Mi volt a legnagyobb kudarcod?

Szerintem nem volt nagy kudarcom, ez egy nagyon sikeres év volt.

Volt komoly betegséged vagy sérülésed?
Voltam orvosnál, mert eléggé aggódtam valami miatt, de végül kiderült, hogy semmi bajom sincs, ami miatt aggódnom kelle, és egészen nagyon egészséges vagyok. Aztán most decemberben szenvedtem egy kicsit az egyik fogammal, most már nem fáj, de még nyitott, remélem, hamarosan visszazárják.

Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?
A menyasszonyi és a menyecske ruhám, a jeggyűrűk és a telefonom. És a szüleinknek az esküvős fotóalbum is.

Kinek a viselkedése érdemel elismerést?
Hercegé, mindig, minden helyzetben.

Kinek a viselkedése háborított fel?

Egészen sokaké. Gyakorlatilag mindenkié, aki nem tud egy normális döntést meghozni, aki mindent a másik szavai és gondolatai mögé akar látni, és aki fölöslegesen bonyolítja a saját és mások életét.

Mire ment el a legtöbb pénzed?

Lakbérre és budapesti bérletre, de aztán lett diákigazolványom.

Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél?
Az esküvő, na mi.

Melyik dal fog 2015-re emlékeztetni?
Ilyesmire nem vagyok képes. Sose fogom megjegyezni egy dalról, hogy mikor volt. Hallgassatok Hercegre.

Tavaly ilyenkorhoz képest boldogabb vagy szomorúbb vagy?

Egyértelműen boldogabb. A két évet összehasonlítva is boldogabb voltam ebben az évben, és ha a mai napot, mostani hetet, heteket nézem is sokkal boldogabb vagyok, előző évben ilyenkor ugyanis államvizsga-szindrómám volt.

Híztál vagy fogytál?
Először fogytam, mégiscsak készültem az esküvőre, aztán lazítottam, de azért igyekeztem tartani, az osztálytalálkozóra 1-2 kilót megint fogytam, aztán elengedtem magam és most egy dagadék vagyok. Új év, új fogyás.

Gazdagabb vagy szegényebb vagy?
Egyértelműen gazdagabb - anyagilag is, érzelmekben is, élményekben is.

Mit szerettél volna többet csinálni?
Több szabadban töltött szabadidőt szerettem volna eltölteni több baráttal.

Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni?
Interneten fölöslegesen időt elb*szni.

Hogy töltötted a karácsonyt?
Patakon, Miskolcon, családdal, boldogan.

Estél szerelembe 2015-ben?
bele.

Volt egyéjszakás kalandod?
A nászéjszaka eléggé egy éjszakára vonatkozik, ugye?

Mi volt a kedvenc tévéműsorod 2015-ben?

Tévét idén sem néztem, de online követve akadtak gyöngyszemek. Azt hiszem egyértelműen az 5 adás után elkaszált Vigyél e! c. műsorra szavaznék. Vagyis inkább tartózkodnék, köszönöm.

Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?
azt hiszem, idén senki nem követett el ellenem olyat, amit ilyesmivel díjaznék

Mi volt a legjobb könyv, amit 2015-ben olvastál?
Az a helyzet, hogy idén olvastam először Rejtőt, és most már tudom, mit szeretnek rajta annyira.
Itt meg kell jegyeznem, hogy terveztem egy 50 könyv kihívást, amivel csúfos kudarcot vallottam. 23 könyv van itt bal oldalon a listában, jelenleg hetek óta küzdök Charles Dickens Copperfield Dávid c. könyvével, de még mindig van vagy 70 oldal és borzasztó. Erről majd írok külön is, az viszont mindenképpen figyelemre méltó az idei könyvekben, hogy nagyon sok köztük a magyar, és erre egy kicsit azért büszke vagyok. 2016-ban (ha végre átvergődtem magam ezen a Copperfielden) már most van előttem kb. 10-12 könyv, amit már nagyon várok.

Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén?
Most mondjam azt, hogy Toul Syes? Nem, egyébként nem, inkább Chon, Plini, Sithu eye.

Mi az, amit kértél és meg is kaptad?

Herceget minden alkalommal jó sokáig kell kérlelni, hogy eljöjjön velem edzeni, de általában enged a húzásnak. Egyébként karácsonyra megkaptam a Kaszás és a Mort c. könyveket.

Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?
A Narnia krónikái könyvsorozat, és a madaraslányt is elolvasnám. Amikor Herceg megkérdezte tőlem, hogy mit szeretnék karácsonyra, azt válaszoltam, hogy valami sporttal, edzéssel kapcsolatos dolgot szeretnék. Na ilyet nem kaptam semmit.

Mi volt a kedvenc 2015-ös filmed?
Agymanók!

Hány éves lettél az idén, és mit csináltál a szülinapodon?
24, kedd volt és dolgoztam szerintem, meg volt ilyen pesti esemény is, és nem is tudom már.

Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?
Ez az év annyira jó volt, hogy pofátlanság lenne valamiből még jobbat kérni.

Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
Egyszerű.

Mi segített józannak maradni?
Az alkoholmentes sör.

Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?
Ideje lenne már a Toul Syesnak világkarriert érpíteni, mert most csak emiatt nem mondhatom a saját férjemet. 

Ki hiányzott a legjobban?
Meglepő módon a barátaim, akármennyire is tűnhet úgy, hogy közel vannak.

Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?Szerintem idén nem ismertem meg senkit olyan közelről, hogy ilyesmit állíthassak róla. Bár lenne igényem a megismerésre, mert vannak rá jelöltjeim. Legalábbis ha a barát kategóriát vesszük, más esetben viszont a főnököm megkaphatná ezt a díjat.

Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2015 történéseiből?
Az, hogy nekem igazán nincs okom semmire sem panaszkodni, és hogy ezt nagyon meg kell becsülnöm, és nagyon boldognak kell lennem attól, hogy képes vagyok megkímélni magamat az embereknek és a világnak attól a rengeteg fölöslegesen gerjesztett lelki, fizikai, egyéni, kapcsolati és minden egyéb problémájától, ami másokat felőröl.

Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedet!
Internal error. dalszoveg.exe has stopped working.
Sajnos egyetlen dalszöveget sem tudok. Ez például kifejezetten szánalmas, de igaz.

Nincsenek megjegyzések: