2017. július 17., hétfő

Lakás, búcsú, buli

Még 11 napig élek ebben a városban.

Az új lakás dolgai szépen haladnak, megy a festés, némi elektronikai javítgatás, a kisebbik szoba már készen is van, rendeltünk bútorokat, minden jól halad.

A hétvégén megtartottuk a lakásbúcsúztatót. Sokan voltunk, de nem elegen, bár így legalább le tudott ülni mindenki. Annak, hogy ilyen sokan voltunk, részünkről annyi hátránya volt, hogy nem tudtunk mindenkivel sokat beszélgetni, de azért remélem a vendégek mind jól érezték magukat. Állítólag az ebéd és a süti jól sikerült, és a nap tanulsága, hogy legközelebb nem felejtek el citromot tenni a reszelt túrósba. Herceg ismét megcsillogtatta pizza-készítő tudományát, büszke vagyok rá, kis ügyes.
Nagyon örülök mindenkinek, aki eljött, a miskolci csapattól ez óriási jófejség, a pestiek pedig nagyon fognak hiányozni mind.

Ha jól számolom, az új lakásban legalább 5 vagy több lakásavató bulit kell tartanunk, úgyhogy aki lemardt a búcsúztatóról, az készülhet az avatóra.

A következő másfél hét még sok izgalmat tartogat. Ma jött haza külföldről a témavezetőm, a héten én tartok journal club-ot, hétvégén nekilátunk a dobozolásnak, jövő héten pedig szeretnék még találkozni néhány baráttal, akikkel szeretnék még egy kis időt együtt tölteni ebben a városban. Aztán mennek a cuccok, néhány nappal később pedig megyek én is.

2 megjegyzés:

Zsebi írta...

Cáfolom, a reszelt túrósba nem kell citrom :-D Én nem szeretem

Tomi írta...

Citromhéj, nem citrom.