2013. augusztus 14., szerda

A következő hat nap előtt

Ma Herceggel voltunk Vodaboltban, ahol a fickó néhány személyes adatra is kíváncsi volt, és amikor a családi állapotra kérdezett rá, Herceg egy pillanatra elgondolkodott, többnyire határozottan állította, hogy egyedülálló, majd szomorú kiskutyaszemekkel rám nézett.

Aztán volt zenekari próba, ahol én meglehetősen passzívan vettem ki a részem a dologból, mondhatni nem vettem részt a buliban. Viszont főztem ebédet, utána pedig elaludtam. A próbán egyébként meglehetős tömeg volt Herceg szobájában. Így.


Nem sokkal később esteledett, vacsoráztunk, közeben pedig egnéztük az új másfélmillió lépés cserháti epizódját. Közben a család már pakolt, holnap Erdélybe indulnak 6 napra, én meg addig itt maradok. Nincs túl sok tervem a következő napokra, hacsak ez a kupac itt ki nem tölti minden időmet.

Az előző egy hónap (balra) és a következő 1(-2) hónap olvasnivalója (jobbra).

Nincsenek megjegyzések: