2013. augusztus 13., kedd

Szülinapos hétvégés nyaralós

Ez egy csudahosszú poszt lesz, képekkel. Ilyen se volt még, de most már gyakran lesz.

Ott fogom kezdeni, hogy 10-én szombaton esküvőre mentünk. Herceg unoketesója nősült meg, Egerben. Az esküvő szép volt, jó volt, találkoztam Herceg rokonaival. Volt közöttük két néni, akik annyira aranyosak voltak, hogy csuda. Az egyikük amikor meglátta Herceget, azonnal elkezdte mesélni, hogy milyen szépet rajzolt neki, mikor kicsi volt, a másik néni meg alig bírta kiülni a vacsorát, annyira várta már, hogy táncolhasson. Egy másik néni és az ő férje pedig annyira ügyesen táncoltak, nagyon jó volt nézni őket. 
Ó igen, és elkaptam az esküvői csokrot. Pontosabban annak egy részét, merthogy a csokor 3 darabra hullott szét a levegőben.
Az esküvőn készültek fényképek, amik közül majd biztosan kerül vagy ide, vagy fb-ra, de azok most nincsenek nálam, viszont itthon még fotóztam egyet.



Éjfélkor pedig elkezdődött a szülinapom. Akkor már az autóban ültünk, jöttünk hazafelé. Itthon megkaptam Hercegtől az ajándékomat, ami egy egyészen csöpp kis kompakt fényképezőgép. Ez az oka annak, hogy mostantól képek is lesznek a blogomon.

Ez a szülinap pont arra a napra esett, amikor megszülettem. Nem csak hogy aug. 11-ére, de vasárnapra is. 22 éve ez pontosan ugyanígy volt. 
Reggel már fél 8-kor felébredtem. Anya elment a piacra, és hozott nekem kardvirágot, mint minden évben ilyenkor. Ő itt a 22 szál kardvirág.



Délután voltunk próbálni, meglehetősen kevesen.
Ez itt két kép Pamacsról, és egy-egy könnyen szerelembe eső humanoidról.

Itt meg tényleg próbálunk.


A próba után elmentünk négyesben Zsóryba Catanozni. Innen is szeretnék képet feltölteni, de a blogger már nem engedi. Csak a játéktáblát akartam megmutatni. Este felnéztünk az égre, ami telis tele volt csillagokkal, a Nagy Göncölt én még sose láttam ilyen szépnek. Hullócsillagokat is láttunk, de csak az elsőnél kívántam. 

Ma jöttünk haza onnan, ma pedig kedd van. 
És itt a végén még nagyon muszáj, hogy tudjak képet feltölteni, mert kaptam ajándékokat. Könyvet Petyától, könyveket Herceg szüleitől és hevederzárat Tamáséktól. De akkor erre most készítek egy újabb posztot, mert ennek muszáj.

Nincsenek megjegyzések: