2013. augusztus 1., csütörtök

Váratlan szabadság

Srácok, ma nagyon fura dolog történt velem.

Biztos ismerős az érzés, amikor közeleg a tanítási szünet / szabadság, és tervezgeti az ember, hogy de jó lesz végre csak úgy egész nap dögleni / tévézni / számítógépes játékokat játszani / olvasni / gitározni / biciklizni / kirándulni / nyaralni egy másik országban / rokonokhoz utazni, (esetleg zh-ra, dolgozatra, beszámolóra tanulni) stb. Amikor pedig eljön a suli / meló vége és végre eljött a várva várt szabadság, mindent lehet.

Akkor most képzeljétek el a helyzetet, hogy közeleg a nyár, és én elkezdek munkát keresni a nyárra, hogy legyen mivel lekötni magam. Találok munkát, van szerződésem, nyáron 3 hónapot fogok dolgozni. Aztán kiderül, hogy a meló tök jó, szívesen megyek be dolgozni, nem kell hazavinnem belőle semmit, egyik nap sem monoton. Aztán szól a főnök, hogy 2 héttel lerövidítené a foglalkoztatásomat, mert nem igazán lesz már itt augusztus végén, ezért nem fogok tudni csinálni semmit. Jó oké, augusztus utolsó két hetében nyári szünetem lesz, ennek végül is örülök, egy egyetemistának még ki kell élvezni a maradék nyári szünetek lehetőségét.

Ezek után ma, augusztus elsején kideül, hogy a főnököm már a jövő héten sem lesz, annyira, hogy egész hónapban nem lesz. Ami mit jelent? Hogy pénteken hazamegyek, és egy egész hónapig nem kell visszajönnöm pestre! Egy egész hónapig Miskolcon leszek, de nem voltam felkészülve rá! Nem mellesleg lesz 2 hét, amire kapok fizetést, de nem kell dolgoznom. Ingyenpénz.

Na, úgyhogy most az van, hogy

  • mindenféle ruhákat viszek haza, mert hosszútávra kell berendezkednem. 
  • Herceg egyedül lesz itt Pesten. Én nem tudnék megmaradni egyedül - nekem ott lesz az Anyukám. 
  • rettenetes nagy bajban leszek, mivel a megyei könyvtár a jövő héttől 1 hónapos nyári szünetet tart, de nekem jelenleg mindössze másfél olvasmányom van olvasatlanul, alig 300 oldal, azzal pikk-pakk megvagyok, aztán meg mi lesz velem...
  • még barátok közt sincs

Nem szeretem az ilyen hirtelen jövő, mindent felborító történéseket.

Egyébként még az előző bejegyzésre utalva, kicsit előbbre jutottam a gondolataimban, majd a jövő héten teszek is róla, hogy történjen valami új az ügyben. Addig kavarog tovább minden.

3 megjegyzés:

Aranyhal írta...

Ha teljesen véletlenül, csütörtökön hazacsöppennek, akkor pénteken délelőtt meglátogatom az egyetemi könyvtárat, ha gondolod csatlakozhatsz, talán te is találsz magadnak valamit. ;)
U.i.: Majd szólok, ha sikerült még csütörtökön hazaérnem.

borii írta...

köszi, de időközben rengeteg könyvet kaptam ill. ajánlottak fel nekem, úgyhogy mégis csak el vagyok látva olvasnivalóval :)

Aranyhal írta...

Akkor jó. :)