2010. június 30., szerda

Évértékelő

Most, hogy ilyen ügyesen meggyógyult Morris, és gépezhetek kedvemre, és csak hogy visszaszokjak a laptop billentyűzetéhez, megírom, hogy micsináltam a vizsgaidőszakban.

Tantárgyak száma: 11
Felvett kreditek száma: 21
Hagyományos átlag: 4,73
Kredites átlag: 4,86
Teljesített tantárgyak/kreditek száma: 11/21
5-ösre teljesített tantárgyak/kreditek száma: 9/19
4-esre teljesített tantárgyak/kreditek száma: 1/1
3-asra teljesített tantárgyak/kreditek száma: 1/1
(Megjegyzés: a 3-as a Minőségbiztosítás, hatékonyság c. remek tárgyból született, ahol néhány kivétellel az egész évfolyam igazságtalan jegyet kapott. 1 kreditért végülis mindegy.)
2-esek száma: 0
1-esek száma: 0
Évfolyamelső dolgozatok száma: 2
Erről annyit, hogy fizkémből 70-ből 75 pontom lett, úgyhogy túlteljesítettem a tervet, fizikából kettő pontot vesztettem.

Ezen kívül, annak a mikológia vizsgának, amelyiken én is írtam, a statisztikája úgy néz ki, hogy 97-en jelentkeztünk vizsgára, páran beíratták az 1-est, a maradék 86 dolgozatból pedig 2 db 5-ös lett, ebből egyik az enyém. 1-esből viszont lett 48 db, így az átlag egy korrekt 1,91 lett.
Fizkémből az évfolyam fele bukott.
A szerves nem tudom, de szerintem hasonló, vagy rosszabb az arány.
Állattanból is volt pár bukás, de azt nem tudom...
Jövőre 37 kreditem lesz és 39 órám, szabadidőm pedig nem lesz. Ehhez tartsátok magatokat. Énis.

Így a végére tényleg könnyebb ezen a billentyűzeten írni. :)

Nincsenek megjegyzések: