2010. november 8., hétfő

Freetime

Itt az én időm és végrevégre tudok mesélni is kicsinyt.
A múlthét ultrafárasztó volt. Az első 5 zh-t az hiszem ügyesen megírtam. Aztán a 6. már nem sikerült úgy, ahogy az kellett volna, de majd szerdán megyek és megmutatom, hogy pedig mmilyen ügyesen tudom. Nagyon ijesztő volt a gondolat, ogy aznap lesz egy 7. zh is, de végül abból nem írtunk, az ma volt.
Ez a hét freedom és örömünnep, már csak a javítóra kell koncentrálni és utána lesz időm bármire tanulni. Szerdán pedig valami akcióféle lesz az Arena plázában. Úúúderossz kimondani, hogy shoppingolni/plázázi megyek. Blehh. Pedig.
A mai nap újdonsága, hogy úgy döntöttem, hazamegyek a hétvégére. Anyukám örül ennek, a Fiúm örül ennek, én örülök ennek, akkor csak hazamegyek már, nem? Szerencsére hétfőre nem kell túlságosan megerőltetnem majd magam, azt hiszem.
Egyébként elküldtem ma a fiút zöldségesbe, hogy vehetne pár darab almát, meg narancsot/mandarint, esetleg 1-2 szem kiwit. Találtam itthon 5 almát, 6 mandarint, egy doboznyi kiwit, éééés 2 kakaóscsigááát ^^ Az én Fiúm a legkedvesebb.
Most meg egyedül vagyok itthon, mert egyesek Satriani koncerten vannak...