2010. november 23., kedd

Péntek óta

Most úgy csinálok, mint aki ráér, úgyhogy írok egy kicsit.
Múlthét pénteken volt az Anyukám névnapja. Sütöttem neki zserbót (first try), és vittem egy szál sárgarózsát. Örült neki nagyon, és megdícsért, hogy remekül sikerült a sütim. Az azért jól esett, mikor azt mondta: korábban nem gondolta volna, hogy én valamikor majd értelmes dolgot is fogok művelni a konyhában. Aztán meg láss csodát.
Szombaton Hercegnél voltam, Catanoztunk, filmet néztünk, és az anyukája zsinált epres turmixot és vacsit.

Hétfőn 2 zh-t írtunk állatszervezettanon, pedig mindenki úgy tudta, csak egy lesz (erre a múlt órán külön többször is rákérdeztünk). Az elsőben ugyanaz volt a feladat, mint a múltkor, de nyilván senki sem nézte át, hiszen a szövettanra készültünk. Azért halvány rémképeimből sikerült felrajzolnom egy csótánypotroh-keresztmetszetet, de hogy jó-e... Utána meg visszakaptuk a múltkori zh-t, és azt hiszem, az nekem lett a legjobb, ugyanis a pluszpontokkal együtt 17 lett a 15-ből, amivel különösen meg vagyok elégedve. ÉS a rákgyomros zh is 11/15 lett, amire nem is gondoltam volna, úgyhogy abszolút pozitív csalódás volt.
Az esti moha-zuzmó zh-m viszont kész katasztrófa lett, majd valamikor mehetek javítani.

Mérföldkőhöz értem. Keddtől az MTA Kémiai Kutatóintézetében fogok TDK-zni/szakdolgozni. Génexpressziós-genetikaihibavizsgálós-gyógyszermetabolizációs-terápiás kutatás ez. Epilepszia, mesélj magadról!

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Gratulálok, ügyes vagy nagyon:) Büszke vagyok rád!

...petya, a petya... írta...

felejtsék el, amit az alzheimerről tudtak..

...petya, a petya... írta...

tényleg igen remek a zserbód:)

borii írta...

örülök neki ^^ boldog szülinapot vele :)