2011. január 23., vasárnap

Szabadlábon

Ezt szeretem a vizsgaidőszakban, hogy bár van vizsgám még, nem kell megerőltetnem magam a készülésben, és van időnk garázdálkodni a szabadidőnkkel.
Tegnap például fogtuk magunkat és elmentük a Feneketlen-tóhoz, aztán pedig felcaplattunk a Citadellához. Nem voltam még ott, és mindig csak lentről-messziről láttam a levelesnénit, de mostmár azt is tudom, hogy van mellette 2 bácsi, és az egyik sárkányt győz. A Gellért-hegyről egyébként igazán szép a kilátás, ajánlom mindenki figyelmébe. Külön jó volt, hogy mire felértünk, akkorra sötétedett ba annyira, hogy esti kivilágításban lehetett látni a Bazilikát (amin egyébként meglepődtem, hogy milyen nagy távolról is), a Parlament kupoláját, és a szépséges hidakat.
Van ám idő filmnézésre is: megnéztük a Final fantasyt, amit eddig csak hallomásból ismertem, és talán inkább játékként hallottam róla. Elképesztően jól van megrajzolva, és nem is gondoltam volna, hogy japán film, merthogy normális emberek voltak benne. Emellett folyamatban van a Bourne-rejtély trilógiája is. Az első nagyon tetszett, régen láttam már olyan akciófilmet, ami annyira lekötötte a figyelmem, hogy eszembe sem jut megnézni az időt.
Amit pedig még nagyon szeretek, hogy van idő főzésre is. Valamelyik nap alkottunk tejfölös-sajtos sült csirkecombokat hercegnőburgonyával. Legalább ilyen finom is volt :)

Nincsenek megjegyzések: