2012. december 13., csütörtök

Mostanában

Olyanok történtek mostanában, hogy a fiúm kapott egy csomó díjat a tdk miatt, ráadásul az összes tárgyból 5öst kapott eddig, szóval olyan büszke vagyok rá, hogy az csuda!
Én meg 5öst kaptam kalkulusból aminek nagyon örülök, mivel ez azt is jelenti, hogy végre tudok integrálni, ami azért elég király, és valószínűleg elég nagy túlzás is. Még azt tegyük hozzá, hogy nekem hivatalból nem szabad tudnom integrálni, mert a fizikusok inkább perturbálnak. Vagy ha nekem fosztóképzőm van, akkor nekem mégis szabad?
Holnap megkérdezem, hogy sikerült-e a második mecha zh és délután írok egy vektorzh-t is. Azzal amúgy az van, hogy a gyakon már semmi esélyem nincs az 5ösre, úgyhogy odamegyek, jutok amire jutok oszt cső. Nem stresszelem én már magam ezen, elég volt a múltkor bőven.
A zh után inkább nem megyek olyan koncertre ami nem lesz. Helyette haditervet fogok készíteni, amiben az elkövetkező 3 hetem minden percét be kell osztanom, hogy legyen időm kidolgozni 38 vektortételt és megtanulni rezegni és hullámozni.
Szombaton hazamegyek, hogy még a világvége előtt lássam az anyukámat egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések: