2015. június 2., kedd

Megintmém

Végre megkaptuk az esküvői képeinket, megpróbáltam újraéleszteni egy szakdolgozatot, és pénteken indulunk nászútra. Kitöltök még egy mémet.

Do you need to write down things to remember them?
Mint azt a mellékelt blog is mutatja...
Egyébként fontosabb dolgokat meg tudok jegyezni, de amikor esküvőszervezés vagy hasonló mindentelkellintézni-napok vannak, akkor a napárba írok ait csak lehet.

Do you keep a diary/journal?
Régen naplót írtam, az nagyon személyes volt, de aztán lecserélődött a blogra. Van néhány naplóbejegyzésem is, mióta a blogom megvan, de csak nagyon érzékeny időszakokban írok bele.

Are you scared of thunderstorms?
Igen, de pozitív értelemben, nagyon szeretem őket.
 
Do you have any unusual fears or phobias?
Én gyakorlatilag mindentől félek.

Whats your favourite Disney movie?
A Pocahontas és a Mulan.

Have you ever painted a house?
Csak a koliszobánk falát.

Whats the tallest tree you've ever climbed?
Őszintén, azt sem tudom másztam-e valaha fára :(

Do you always wear identical socks?
Igyekszem, bár néha a kopások és lyukadások miatt nem egyformák.

Do you live by any motto or philosophy?
Nekem elveim vannak.

Do you lick the yogurt or dessert lid?
Persze, de csak a belső oldalát.

Do you lick the spoon clean after making something sweet?
Persze, mindkét oldalát.

Have you ever played the bongos?
Nem.

Have you ever handled a snake?
Siklót simogattam csak.

Have you ever assembled furniture by yourself?
Az IKEA korszakában... nem, egyedül nem.

When did you last go to the beach?
Ha beach alatt városi strandot értünk, akkor vagy 3 éve voltam a Barlangfürdőben. Ha tengerparti beach a kérdés, akkor kb. 5 éve Spanyolországban, de erre kérdésre szombaton már minden bizonnyal máshogy válaszolok majd.

When if ever did you last go to London?
Egyszer, azt hiszem 2006-ban jártam Londonban, de nem sok mindent láttam belőle.

What do you do to cool down when its hot?
Citromos jeges víz.

What's the most unusual thing you've ever eaten?
Szerintem még sosem ettem unusual dolgokat... Még a halat sem merem megenni.

Do you have a favorite mug?
A kedvencem az a csíkos bögre, amit akkor vettem, amikor kolis lettem. Egyébként abszolút funkció kérdése a dolog: tejet a piros, fehérpöttyös bögréből szeretek inni (ebből kettő is van), teát pedig a nagy fehér bögrémből.

Do you know any self-defense or martial arts?
Hallomásból.

Who's your favourite movie action hero?
Hehe, ha egyet is fel tudnék sorolni már előbbre lennék.

Have you ever ridden a motorcycle?
Ja, kb. két évesen, csak úgy suhantam vele a főutcán!

Do you collect anything?
Jelenleg a kilókat, de már nem nagyon férek el tőlük.

Is there anything you wished would come back into fashion?
Autósrágó. Wut?

Do you stick to conventional fashions or like to try and be original?
Nem vagyok én kirívó egyéniség.

Have you ever given someone a handmade present?
Milyen kérdés ez, mindenki adott már saját kezüleg készített ajándékot, ha máskor nem, hát anyák napjára az oviban... pff. Amúgy jobban szeretek olyan ajándékot adni, amit én készítettem, de ehhez gyakran nem vagyok elég kreatív. De a lányokkal többször készítettünk már ilyen ajándékokat, pl. Tücsinek varrtunk párnát, és kapott albumot az esküvőjére, Vicus is kapott már handmade fotóalbumot, és természetesen én is kaptam tőlük. Egyébként a legtöbb alkalomra igyekszem sütni valami finomat, az mindig tuti ajándék.

2 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

túúúrbórágó!^^

Zsebi írta...

Épp az imént láttam túrbórágót a Sétáló utcai Goods Market-ban :-D