2010. június 25., péntek

End of the Line

Vééégevaaan!
Illetve még a mikológia eredményére várok (jövhét kedden várható), akkor majd csinálok valamiféle évértékelést.
Állattan: szippiszuppi 4-es lett! Majdnem ötöst kaptam, kb mindent latinul írtam le, képes voltam megtanulni a rendszertant, itt van mind a fejemben, egy csomó osztály-alosztály-rend-alrend és példafajok. És cool tudom is mind. Am azért kaptam 4-est - ami egyébként teljesen jogos, és ami miatt a feleletem közben már 3-asra számítottam - mert az evolóciós összefüggéseket nem látom át. Minden rendszertani csportban tudom, hogy mi van, meg még esetleg az ősét, vagy primitívebb formáját is tudom, de a kettő közötti átmenetet és a kialakulás magyarázatát nem tudom. Ezzel annyi gond van, hogy ezt még sehol nem mondták el. De egy 5-öshöz én jogosnak tartom, hogy elvárják.
Viszont nagy mázlim volt, hogy Molnár tanárnőnál voltam, mert itt tételek voltak, elsőnek mentem be, és 50 perc után jöttem ki, felkészülési idővel együtt. Ha Csörgő tanárúrhoz kerülök, lehet, hogy csak délután-estefelé jövök haza...
De itthohn vagyok, hétfőn-kedden még ott leszek, de már csudivége van!

Nincsenek megjegyzések: