2010. június 8., kedd

Géptelen, képtelen

Még most is kényszerpihenőt tartok a blogírásban, de hát akkor is bennem van az ösztön, hogy írnom kell. Akkor is, ha Morris a doktorbácsinál van, én meg a koli géptermében töltöm a fél napom.
Most, hogy nyár van, és úgy tűnik (a maradék víztől függetlenül), hogy mostmár tényleg, ezért itt az ideje hogy színeket váltsak.
Tegnapelőtt érkezett meg a jóidő, tegnap már nyári meleg volt, és azon lepődtem meg, hogy egy kicsit sem meglepő, hogy ilyen meleg van, hiszen júniusban ez a szokás. Nem ebben van a bibi, hanem abban, hogy az előző 2-3 hétben ősz volt zöld lombokkal.
Nagyon remélem, hogy minden barátom épségben van, és nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni és segíteni. Szerintem nem lett volna hülyeség, ha azt mondják az egyetemen, hogy a vizsgaidőszakot meghosszabbítják egy héttel, egy hét úgy ahogy van kimarad és minden vizsga csúszik egy héttel. Akkor biztos nem a holnapi állattanra és a tegnapi bioltörire készültem volna (ami egyébként ötös lett). Ettől függetlenül azért üzenem az árvíz-sújtotta lányoknak-fiúknak, hogy ha van valami, amiben tudok segíteni, akkor szóljatok.
Témaváltás. Az állattant illetőleg nem tudom, mi van. Tanultam rá sokat, tegnapig úgy gondoltam, nem fogom befejezni, most pedig már mennék vizsgázni, mert nem tudom hogy eltölteni a maradék 3-4 órámat, ami ebből a napból még hátra van... Bár lenne még mit átnézni, de nem érzem úgy, hogy hasznos tanulás lenne. De mindegy, állattanból a 4-es is megfelel, de annak muszáj meglennie, különben nem mehetek A gyakra. Márpedig oda akarok menni.
Ma választottam szakirányt, bár csak júliusban dől el, hogy hova jutok be. Jó nagy probléma lesz, egyetlen helyre jelentkeztem. Nem nehéz kitalálni: biológus szakirányra.
Mennék már haza nagyon.

Nincsenek megjegyzések: