2012. március 18., vasárnap

Zsúf

A hosszú hétvége a kedd estével kezdődött, amikor hazaértem.
Szerdán anyával szétnéztünk a városban ilyen-olyan ügyekben, több-kevesebb sikerrel.
Csütörtök pihi: olvastam Egri csillagokat, nyertem Heroesban és egy nem sikerült felraknom az Age of Empirest, de majd megoldom.
Pénteken átcucc Herceghez, Z szülinapja, ahol Tike igencsak kitett magáért torta ügyben, aztán pedig majdnem megnyertem a Catant, de Szaszy hirtelen beelőzött.
Ezután vissza Herceghez, onnan a zöld házhoz, onnan Grizzly és ZUP, onnan Corner és GodDam. 
A ZUP-ot most hallottam először. Nagyon jó zenét játszanak, de a legjobban az a rengeteg hangszer tetszett, ami mind egy pici színpadra volt bezsúfolva.
Szombaton túra Szentlélekre, ami egy kicsit össze-vissza lett, aztán gőzgombócozás a lányokkal, majd osztálytalálkozó némi kellemes csalódással, és a szokásos klikkesedéssel, végül pedig Ts szülinap.
Vasárnap Hercegtől Szöszkéig, onnan haza, ebéd, és Pest.
Így törpént. 
 

1 megjegyzés: