2012. május 25., péntek

Vége. Legyen. Már.

Már tényleg elhittem, hogy ebben az évben 2 vizsgám lesz, amit az első héten letudok, de nem, mert szerdán nekem feltétlenül meg kellett buknom, nyilván, mert ez az én stílusom, ismerünk már jól.

fuck-this-shit

Szóval remélem a mai vizsgán ötöst kapok, a jövő héten meg megpróbálom még egyszer azt a másikat.
Aztán még van egy tárgy, amiről még semmit sem lehet tudni, van néhány egészen rejtélyes időpont az etr-ben, de senki nem tudja miért, vagy hogy kinek kell feljelentkeznie, és mikor fogjuk megtudni, hogy egyáltalán kapunk-e jegyet. Ugye, én se értem ezt amit az imént leírtam, de legalább a maradék 144 ember se érti. A tanárnak meg derogál válaszolni arra a milliónyi kérdésre és hozzászólásra amit az ő édeskedves fórumán voltunk szívesek feltenni, mert ő aztán megmondta, hogy se e-mailben sem az etr-es kurzusfórumon ő ztán nem válaszol. És akkor még milyen finoman fogalmaztam.

És még az a bonyodalom a szakdogám körül... komolyan kezdem azt érezni, hogy valaki vagy valami nagyon nem akarja, hogy idén végezzek.

Nincsenek megjegyzések: