2015. február 15., vasárnap

Heti

Ideje megint írnom valamit, mert hét közben valahogy sosem sikerül. Nem mintha túl sok dolog történt volna mostanában.
Még mindig nem azt csinálom a munkahelyen, amit ténylegesen fogok, de azért már közelítek hozzá. Megkaptam a diplomámról szóló igazolást, és olyan jó érzés volt olvasni rajta, hogy "az oklevél minősítése kiváló".

Elfelejtettem említeni korábban, pedig már két hete is van annak, hogy Hercegtől diplomaajándék címen kaptam egy pendriveot. Nem tudom, ki fogom-e valaha használni mind a 16 GB-ját, mert bármilyen elképzelhetetlennek tűnik ez 2015-ben, de a helyzet az, hogy én az elmúlt, egyetemen eltöltött 5 és fél évet egy 128 MB-os, mégegyszer mondom, 128 _megás_ pendrájvval vészeltem át...

A hét újdonsága, hogy úgy tűnik, megtaláltuk a lakást, ahová átköltözünk. Olyan sokat kerestünk és válogattunk, hogy kikötöttünk annál, amelyik legelőször szembe jött. Másfél szobás, óóóóóriási erkéllyel, olyan grillpartikat fogunk tartani, hogy ihaj. Ja, és itt van ebben a házban. Szóval jó messzire megyünk, az elsőről a hatodikra. Már rendezkednénk nagyon, de valószínűleg csak március első hetében fogunk tudni költözni.

Ennyi.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

megnyugtató lehetett ugyanott találni, így a költözés is kényelmesebb lesz :D