2009. november 2., hétfő

Csonkahét(fő)

Újabb csonka hét Pesten. Ez amolyan 4 napos hét, aminek szerintem már nincs értelme. Lehetne már péntek.
Volt ma egy remek matekórám, amihez nagyon nem volt lelki erőm, és az óra (egyik) legszebb pillanata az volt, amikor az egyik lány a táblán olvasható "lnfl"-t hangosan lufinak olvasta - ennek valamiért mindenki örült. (A másik az volt, amikor vége lett az órának.)
Kaptam egy értesítő szelvényt, hogy ide a koliba küldtek nekem valamit postán, de mily meglepő, ezt okt. 30-án sehogyse tudták nekem ideadni, ezért menjek el én a levélért. Mohamed és a hegy.
Utána pedig köszönök Hercegnek, aki milyen fáradt lesz az egész nap és az esti zh után, de legalább fog örülni, mert megkapja a sok kaját amit tegnap óta hűsöl a konyhában.
Továbbá nézegettem a naptáramat. Nem árt néha tisztában lenni a jövővel. Ezen a héten pihenés, kövhéten már jajjaj, utána pedig kirohanok a világból, mert minden héten zh, néha több is, vagy épp egy beadandó házinak lesz határideje. És a BevÁll. elővizsga időpontját még meg sem adták. Kicsit megijedtem most. Herceg épphogy túl lesz ezen a szörnyű másfél héten, és épphogy lenne picit több ideje, mondjuk napi + 5 perc, nekem kell majd nagyon tanulni. Csak lenne már téliszünet.

Nincsenek megjegyzések: