2009. december 18., péntek

Címszavakban és bővebben

Kórház - vérvétel, büfében reggeli, elájult egy pasi de nem én, lélekjelenlét, büszke
Auchan - cipőboltok, nincs eredmény
Kórház - aneszteziológia, újabb vérvétel
Még két hely (titok)
Piac - méz, gomba
Haza
Herceg

Nos, nagyon büszke vagyok magamra, mert a nap folyamán háromszor kerültem olyan helyzetbe, amikor elájulhattam volna, mégsem tettem. Ez azért érdekes, hogy legutóbb 1 vérvétel után 2x akartam elájulni, mostmeg 2 után egyszer sem.
Az aneszten szóltak, hogy pirosan villog a tajkártyám. Valószínűleg az októberi munkám utáni "kiléptetésnél" okt. 31-ével megszűntették a TB-folyósítást. Remélem nem kell kifizetnünk a műtét költségét, vagy legalább óccó műtét lesz. Mondjuk öccá'.

3 megjegyzés:

lightpost írta...

szok műté', ócó műté', cíp, nemcíp? :)

Névtelen írta...

A társadalombiztosítási járadékot mindenkinek kell fizetnie, aki orvosi ellátást szeretne kapni. Jelenleg havi 5400 Ft. Az Apehnél kell bejelentkezni és kapsz csekket. Nem kell ezen meglepődni, én már másfél éve fizetem, pedig nekem se műtétem, se orvoshoz nem járok.

Enélkül fogalmam sincs, hogy mennyi egy műtét. De nem olcsó, illetve nem tudom, lehet, hogy a kóháznak nincs szüksége pénzre és a te két szép szemedért ingyen is elvégzik.

Névtelen írta...

Lehet, hogy elírtam az összeget, 4500 Ft. Mivel nem jelenik meg a hozzászólás, csak ha engedélyezed, így nem tudom, hogy az előbb jól írtam-e?
Inkább leírom újra. :)