2009. december 1., kedd

Majdnem tipikus

Reggel fél 7-kor keltem. Kinyitottam a szemem, és azt láttam, hogy nem láttam semmit. Mikor kinéztem az ablakon, mit látok? Fekete a föld, esik az eső és vaksötét van. Utálom az ilyen reggeleket. És minden kedden ez van. Ez tendencia. Esik az eső, be van borulva, fúj a szél, vagy nagyon hideg van. Ezen a napon szoktam a legszerencsétlenebb lenni. Van, hogy reggel csapok zajt, mert beverem kezem-labam valamibe, vagy mivel esik az eső, átázik a cipőm, és mikor a következő héten szintén esőre való tekintettel felveszem azt a cipőmet, ami legalább nem ázik át, véresre töri a lábam. A villamosok esőben lassabban járnak, néha kimaradnak, de sötétben-hidegben-szében-esőben nincs sok kedvem gyalog suliba menni.
A keddekben az a jó, hogy naponta többször is lehet 10 percekre találkozni Herceggel. A mai keddben pedig az volt a jó, hogy újra lesz Usedom. Velünk, vagy nélkülünk, (velem, vagy nélkülem - utóbbi ahogy lenni szokott), de lesz. Csillogó szemek.

Nincsenek megjegyzések: