2010. január 4., hétfő

Januári vizsgasor Part 1

Vasárnap kezdem, mert akkor délelőtt utaztunk vissza, mentünk Herceghez, ebédeltünk rakottkrumplit, zenéltünk (mégmégmééég), tanultunk, este lett, vacsiztunk melegszendvicset, mégestébb lett, eljöttünk a koliba, volt naaagy ösznyevisznyaság, összepakoltam és visszamentünk, aludtunk és reggel 3-kor nagy óracsörgés közepedte glicerinaldehid-3-foszfát és pektinmolekulák vándoroltak a szemem előtt aztán felkeltem, tanultam, visszaaludtam, felkeltünk, reggeliztem és elindultam, de a metró csak a Deák térig közlekedett, ezért leszálltam a Nyugatinál és jöttem 4-es villamossal, ahol egy nem túl barátságos kinézetű pasi beszélt telefonon, és mondta, hogy de neki kell a pénze, úgyhogy ma találkozzanak; aztán időben odaértem ahová kellett, vizsgáztam, 5-öst kaptam, és ezzel megelégedtem. Lehet készülni a következőre.

Nincsenek megjegyzések: