2010. január 15., péntek

Januári vizsgasor Part 4

Kezdem a szerdával. Az egy vicces nap volt.
  • Reggel ugyebár vérzett az orrom. Ebben külön kalandom is volt, az most mind1.
  • A délelőtt vége felé Anyának ki kellett mennie az egyetemre, valami papírt aláírni. Mint később elmondta, alig bírták megfejteni, hogy mit is kéne aláírni, és végül abban maradtak, hogy márpedig nem ír alá semmit. Ergo feleslegesen ment oda.
  • Mikor hazaért, azzal az örömhírrel várhattam, hogy csütörtökön nem csak BKV, hanem MÁV-sztrájk is lesz, nekem pedig vizsgám, a kinézett vonatom pedig épp a sztrájk idején indul.
  • A terv az volt, hogy ebédre mákosguba lesz. Mielőtt Anya nekilátott volna, még gondolta darál kávét, mert holnapra már nincs elég. "Wrumm-Wrumm-Wruffff". Ezt mondta. Nem Anya, a daráló. Pukk. Ezt pedig a biztosíték. Na erre a szörnyű helyzetre, hogy nemcsak mák nem lesz a gubán, de kávé sem a csészében, Anya fogta magát, elment a MediaMarktba, és vett egy darálót. Bedugja a konnektorba, rárakja a tetejét, elfordítja a gombot, semmi. Elfordítja a 2-es fokozatra, semmi. A csatlakozót átrakja egy másik konnektorba, ismét elfordítja a gombot, semmi. Már vissza akart menni a boltba, hogy ez kérem nemmúkod, de jöttem én, és rájöttem, hogy a daráló tetejét a másik irányba kell kattanásig csavarni. De ez milyen hülyeség már, hogy nem balra, hanem jobbra lehet bezárni... Lett mákosguba, és kávé. Ez a lényeg.
  • Anya az arcába (?!) tört egy tűt. Szerencsére a kisebbik része maradt a kezében, úgyhogy nem okozott semmi bajt se.
Csütörtökön, nagy tanácstalanságunkban, kimentünk azért a Tiszaira, megnézni hogy akkormost mivan. Tulajdonképpen az a jó a sztrájban, hogy vannak dolgozók, akik felveszik a munkát, ellenben az IC-n nem kell pótjegyet fizetni. Ingyérícé.
A vizsgám délre volt kiírva, én pedig 9.34-kor szálltam le a vonatról. BKV-sztrájkra való tekintettel gyalog mentem az egyetemre. Az épületbe 10.14-kor léptem be. A 40 perces szintidőm alatt 1 villamos ment el abba az irányba, amerre én mentem, meglehetősen zsúfoltan. (Szembe kb. 3 villamos jött.)
A vizsgát kb. fél 1-kor kezdtük el. Nem tudom mennyi idő telt el, amikor elkezdett vérezni az orrom.
2 óra körül jöttem el az egyetemről, a Keletihez is gyalog mentem, ezúttal lassabban, és végig zsepivel az orromon, bár akkor már szerencsére nem vérzett, ellenben meg vagyok fázva, és nem mertem orrotfújni. Biztosamibiztos. Amikor a Petőfi hídra mentem fel, elment mellettem egy ideálisnak mondható villamos, de míg a Blahára értem, semmi. Jó hogy nem maradtam ott várni. Így is már 3 óra előtt ott vártam a Keletiben. A vonat kb. 10 perc késéssel indult el, és így is érkezett meg. Legalább Herceg várt rám, és utána nálunk voltunk és így egy szép nap kerekedett a dologból.
A következő és egyben utolsó vizsgámra 710 oldalt kell elolvasnom, 1 hetem van rá. Holnap pedig HMTM koncert.

Nincsenek megjegyzések: